Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevydarený víkend
Výběr: hermit, kalais, Bix
13. 03. 2003
20
0
4058
Autor
Naso
Na okne husté závesy nedele
na lampe rozpačité
tienidlo soboty
neskoropiatkové slzy
navždy zabodnuté do rohožky
pred dverami
Miroslawek
21. 04. 2003
nedá mi to---musím sa k diskusii vyjadriť, Plopez urazil celú básnickú obec !!!
Plopez: na Tvoju otázku by som mohla odpovedať okrem otázkou: A môže sa prozaik vo svojom odbore zdokonalovať a napredovať? Totiž písať poziu je oveľa ťažšie ako písať prózu. Je jednoduch niečo povedať normostranou...ale povedz to v troch vetách a snaž sa aby to nebol suchý opis skutočnosti!
odmalička jsme měli doma v knihovně jenom prózu. básničky opravdu nemusim a asi jim ani nerozumim.
...no prepáč ale to aj vidno...predpokladám že ani mikrovlnku ste nemali doma keď si sa narodil....myslím že chápeš čo som tým chcela povedať...
a poetické vyjadřování je placebo patlání.
...nikto Ti nekázal čítať to... tak neurážaj...
Pišta_Hufnágl
15. 03. 2003
další klasický případ, který absolutně nechápu předesílám že závist v tom nehraje roli. podle mě jsou básníci normální flákači. kolik tě stálo dřiny vypotit tuhle kratinu? Napiš povídku na normostranu a dám ti tip za námahu.
Básníci jsou paka!
***
Plopez:Závist opravdu ne; že by duševní rasismus?
Nezoufej, plži jsou na tom hůře :-)
Pen: myslim, ze je mu to aj tak jedno,
ale ja som si z toho tvojho cosi zobral ;-)
odmalička jsme měli doma v knihovně jenom prózu. básničky opravdu nemusim a asi jim ani nerozumim. a poetické vyjadřování je placebo patlání.
když něčemu nerozumíš, tak se k tomu nevyjadřuj, jinak působíš dojmem poněkud neblahým
Plopez....ja mam k tomu taky neco..kdyz uz, tak uz..zapominas, ze jsme tady vsichni amateri a ze se vlastne jen tak delime o sve radosti, strarosti, zaly, boly ap..proste nalady..
a to je na tom prima, ze se clovek muze vykecat i jinak...ne...tak se pripoj a pokecej taky...at ti nahlidnem do duse...jestli nejakou mas...jo?.-))))))))))))
právě že je to o pusobeni dojmem (jaks to napsal wopi) to podle me neni otazka rozumeni ale jen pocitu. myslíš, že básník se může ve svém oboru vzdělat? Prosím, neodpovídej básní...
tak neím, alim. Mě je bližší tzv. konfliktualistický, než konsenzuální přístup, co se týče nahlížení do duše, jak to nazýváš
ALL. ďakujem všetkým - už dávno som toľko reakcií nemal - hlavne Pen! :-) A vôbec, za podporu!
Plopez: vieš, ja ak niečomu nerozumiem (ako ty poezii,ako píšeš), tak to nekritizujem (je to mimo môjho odboru a nebudem hrať truhlíka, ktorý všetko vie). Tvoju ponuku na napísanie poviedky na jednu normostranu prijímať už ani nemusím - mám ich zopár aj tu na Písmaku (stačí len pozrieť), ktoré dokonca vyšli aj knižne, ďalšie texty mám doma, ale pochopil som, že sa mi lepšie vyjadruje poeticky ako vo forme prózy. Ako básnik však ani na milimeter momentu neodszudzejem tých, ktorí píšu "iba" (pouze) prózu, skôr naopak, snažíms a ich amximálne chápať. HOWGH