Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBalada o hadovi
12. 03. 2003
9
0
2861
Autor
Angeri
Balada o hadovi
Po stromě lezl had,
ale náhle spad´.
´ždyť vážil asi tři kila,
tak se s ním větev zlomila.
Problém byl však v tom,
že ten starý strom
byl moc a moc vysoký
a had spadl na boky.
Při pádu vyrazil si dech
a krátce na to zdech´.
A tak končí balada
o nešťastném pádu hada.
Díky moc,
bohužel všechna hodnocení in memoriam jsou tak trochu na dvě věci (to už mi z toho nic nekápne:-)))
Holka_ryba
16. 12. 2004
nojo, chúdáček to je :-( možná jsem to měla jinak ukončit - že by mu někdo dal umělý dýchání? :-)
jo jo. To je na Tip - taky jsem psával ve 12 letech a má to skoro stejný styl. Když jsme byli dětmi, bylo všechno jednoduší :)
Litochowitz
17. 03. 2004
No páni, SKVOST, ani nevíte, jak mi stouplo sebevědomí:-))))
Teda, tak to vážně děkuju.
P. S.: Do jakýho klubu vlastně?
Angeri: přece do klubu jedno(d)uchejch :o) jestli máš jedno ucho, můžeš se stát členem taky... :o))
jéžiš to je výborný :o))) a na 10 let úplná bomba :o) tipajz a šup s tím ke mně do klubu (teda esi nemáš nic proti) :o)
:))))))))))
Aki: Ještě že ten klub je, bych si jinak takových skvostů nevšim :)))...
Tak, už jsem to opravila ........ ´ždyť jsem tam nechala, nebojte, nepřehlídal jsem to, ale nějka se mi tohle slovíčko zalíbila:-)
->Al Bynda: díky, to potěší, že to někdo čte jedním dechem:-)
Náhodou, dobrý. Stačí to číst jedním dechem a ty chyby se úplně přehl - á - dnou ;-)
Taková blbůstka..jen se podívej na pravopisné chyby...ale líbí se mito...
Trochu tolerance, Mistrele :-))) Ne všichni jsou hold tak pečlivý jako ty a čtou si po sobě, co napsali:-)
Blbůstka, je to pěkná, to přiznávám, zato tvoje bylo nebylo mám v nejoblíbenějších.
Dík, thanks, danke, muchas grácias, .............. víc už vážně nevím¨:-)))
Morbid_Pimple
19. 03. 2003Morbid_Pimple
19. 03. 2003
Díky :o)
Dopr, ale to ždyť bylo neúmyslně ................. wow, už vím, jak vznikala nová slova :-)