Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePavlíkovi
25. 03. 2003
13
0
2761
Autor
yoyo
Zůstaly za tebou slzy na asfaltu
slzy na asfaltu- jen pár kapek.
Chci ještě něco....
Tiše stojíc na tmavém asfaltu
tajícím pod pár krůpějemi.
Nechals tam stopy, víš.
Zůstaly za tebou stopy na asfaltu
hluboké rány tím zasadils mu
- tvou cestou až za obzor.
....Ne, už nechci nic....
Zůstaly za tebou stopy na asfaltu
a taky slzy, víš?
dost povídavá .. ale - je v tom hodně citu - to jo - líbí se mi .. :-)
John_Ceder
20. 01. 2004
zařadím to do klubu...a jen jedna malá rada...tolikrát asfalt to zbytečně kazí...
Zosha_in_Caribic_2
04. 05. 2003
Souhlasím s Pištou :o) Toho asfaltu je tam moc... je to nádherná myšlenka, ale musíš si jí vážit a nevnucovat ji jako na tržišti... dobré metafory jsou drahé :o)
Mám takový pocit, že máš k asfaltu docela blízký vztah... Báseň se mi jinak líbí... to se asi nedá vymyslet, to musíš cítit, že?
Úplně, jak dyby to bylo vo mně:o). I když vo žádnejch stopách nevím. No a nikdo by pro mě neslzel..
Ale je to hezkýýýýýý.
Asi se ti slovo asfalt líbí, vid? Mě se strašně líbí kýbl. To je taky super slovo.
Pišta_Hufnágl
26. 03. 2003
Pěkné přirovnání - zdá se, že i něco tak nepoetického, jako je asfalt, dokáží kanoucí slzy probudit k životu...v básni :o)
Možná se vrátí...
Kdo ví, třeba brzy!
Asfalt je žhavý...
pohltí Tvý slzy!
Cs.
cekanka_ucekana
25. 03. 2003
když já u toho vidím ten potící se asfalt v létě
a moje stopy, které jsem jako maličká zanechala v čerstvě usychajícím betonu u vysílače jedné ambasády a zarytě s kamarádem tvrdila, že my jsme to neudělali (nikdo v okolí tak malé nožičky neměl) ;-))
jo, vzpomínky... :-)
po třech letech už neplač, nestojí to za to, koukej na jinou krásu :-)