Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHarfu těla rozeznít
25. 03. 2003
2
2
3910
Tvá ústa jak rám harfy jsou
líbezné tóny mě zahalují krásou
já zlehka nejdřív vpluji do přístavu tvých rtů
abych ucítil to tolik měkké teplo
a pak po strunách plynul níž
prsty hraji na hrotech tvých prsou
něžnou melodii, jíž ty dáš prohlédnout
a znovu níž po strunách tvého těla kloužu
já hraji již s plnou silou
nořím se do hluboké tóniny tvých stehen
tam kde ony končí, začínám pro tě dýchat
ty zběsileji a víc, jak ta harfa křičíš
pod úchopy mých rukou, bušení mého mužství
rozplýváš se v té hudbě krásy,
jíž nakonec tě zkropím.
2 názory
To je jak podle hesla "Konec dobrý, všechno dobré..." - teda ale takhle jsem se nezasmála hodně dlouho :o)))))))
kouzelná_květinka
14. 12. 2004Pišta_Hufnágl
14. 12. 2004Pišta_Hufnágl
14. 12. 2004Pišta_Hufnágl
14. 12. 2004kouzelná_květinka
14. 12. 2004Pišta_Hufnágl
14. 12. 2004kouzelná_květinka
14. 12. 2004Pišta_Hufnágl
14. 12. 2004kouzelná_květinka
14. 12. 2004Pišta_Hufnágl
14. 12. 2004kouzelná_květinka
14. 12. 2004Pišta_Hufnágl
14. 12. 2004Adonis_vystupující_z_mořské_pěny
13. 12. 2004Pišta_Hufnágl
13. 12. 2004Pišta_Hufnágl
13. 12. 2004kouzelná_květinka
13. 12. 2004Pišta_Hufnágl
13. 12. 2004Pišta_Hufnágl
09. 12. 2004kouzelná_květinka
01. 12. 2004
Gabriela :-)
tohle je skvost, no uznej. Dám si to do oblíbených a půjdu se zamyslet
kouzelná_květinka
01. 12. 2004
no ale promyslet si to musím. Zcela to mění můj pohled na svět. Poslal někdo avi Pištovi a Zborovi a Wětrům??
:-o
kouzelná_květinka
01. 12. 2004Adonis_vystupující_z_mořské_pěny
21. 10. 2004
Mně to zas až tak hrozný a pohoršující nepřipadá.... Teda ne že by se mi to líbilo...
Harfa křičí?
...tóniny stehen, kde ona končí-ne ony...
Keď už v poézii lásku telesnú opísať, tak by človek mal prečítať môjho menovca Publia Ovidia a jeho Ars Amatoria (Umenie milovať). Tam to aspoň malo koncepciu. Táto báseň (???) je takmer scenárovo popisná - čo sa deje, čo sa bude diať, čo sa môže diať - na to mi však stačí zaplatiť si Privat Gold TV...
Já bych nepřirovnávala takové věci k hudbě, možná jsem moc puritánská, ale přijde mi, že urážíš sám sebe (i tu slečnu).
à propos: Pomalu jsem došla k názoru, že jseš typický, odporný, egoistický a egocentrický chlap, se kterým je neštěstí si cokoli začít. Sorry, ale bývám upřímná
proťapaná_teniska
26. 05. 2003proťapaná_teniska
23. 05. 2003proťapaná_teniska
23. 05. 2003proťapaná_teniska
23. 05. 2003cekanka_ucekana
23. 05. 2003
afrodita: exhybicionista nepotřebuje zájem kladnej, stačí mu jakejkoliv zájem, v tom spočívá jeho nemoc.
SV: spíš sem na opačný straně... ale některý věci mě prostě fakt vytáčej...
SV: to vytáčení se týkalo těch malých holčiček... vůbec těžko snáším, když se ubližuje ženským. s tim asi nic neudělám.
reb: sám nic nesmažu, pokud si to nevyžádáš... ale pravda, taky mě to pobavilo :)))
jen nechápu, proč se s takovým od_pohledu_sráčem vůbec bavíš...
Rebecca:
Popravdě řečeno mám tohodle idiota v paži. Nejspíš bych si jej ani nevšiml, ale problém je, že on píše pod jinak docela povedená dílka holkám věci jako:
"Já bych ti dal ránu svým ztopořeným, krví nalitým údem. Byla by to rána pod pás. Bolelo by tě to."
Přijde mi to divné.
Tadyhle na své stránce nechť onanuje, kolik je mu libo. Ale pokud ty své shity rozsévá kolem sebe, pak už je to zjevná úchylárna. Je to jakoby se k tvý kámošce v hospodě nahnul nějaký otrapa a tohle jí zašeptal.
Tak prostě vstanu a napálím mu jednu do ksichtu.
Svoboda projevu je zásadní.
Takže když Tom počastoval Helgou výrazem "vymletá píča", pomyslel jsem si akorát, že je to slaboch. Urazit holku pro nic za nic. Proč..
Nicméně pak mu Merle smazal tyhle kritiky a to nebylo dobře.
Myslím, že tohle je dobře. Napsat mu pod dílo, co si myslím. A ani se nemusím moc snažit ho zesměšňovat. Fakt stačí ty jeho repliky seřadit pod sebou a je jasno...
Doufám, že si nepleteš přezdívku T_O_M_ (to jsem já) s přezdívkou T__o_m, kterou má autor o kterém píšeš...
Jen tak pro pořádek...
Prosím Vás a to velice snažně, netahejte mne už sem, slova k tomuto jsou přece úplně zbytečná, nikam to nevede, podle mně mu děláte radost tím jak o něm neustále debatujete, každá reklama je dobrá....že ???
cekanka_ucekana
01. 05. 2003
ne rozhodně mi nebere, tak to by byla mejlka, je ještě dosti nevyzrálej, nebo už přezrálej.....a to velmi...
Teda teď jsem si dal závazek, že Tě dočtu, protože tím otestuju svoji psychickou odolnost... Kdybys byl třináctiletej klučina, tak bych Tvá dílka ještě bral, ale je-li Ti tolik, kolik uvádíš... Hele, to fakt žiješ ve svém světě iluzí, v němž jsi king, nebo to je všechno jedna obrovská - napsal bych prdel, ale nad tím by ses mohl pohoršit - pokud ta druhá možnost, pak se skláním před Tvým smyslem pro humor, protože se musíš královsky bavit... A pokud ta první možnost, tak... třeba jdi tam, kam nechci napsat...
Hi:-) S váma je tu sranda... Hele, adonisi, co takhle nějakou... ehm, "báseň", která by nepojednávala o Tvém penisu? Kupříkladu mě vůbec nazajímá...
Přidávám se k JRR, mám vlastního penisu dost, naprosto si s ním vystačím a vážně nepotřebuji, aby mi někdo další cpal pod rádoby poezií své mužství na hodně vohmataným podnosu.
Ty Stando já ti dám takovej
WAKE UP
, že na něj hned tak nezapomeneš, kurva. Doufám, že tu není Kody.
Trošku mi připomínáš Saudka s jeho postoji :o)
Možná by sis s tím měl vícero pohrát a zaměřit se trošku na kvalitu a to, co chceš říct a ne jen tak "vyhodit" na papír svoje pocity
Abych se připojil i já, na jednu stranu se mi líbilo, jak vystihl některé momenty a jakých použil přirovnání. Na straně druhé.. ehm. Nicméně bych v odpovědích na kritiky ostatních použil alespoň skromnost, Adonisi. Krása fyzická je pomíjivá. A vsadím se, že jen co nahlédnou dovnitř....
cekanka_ucekana
08. 04. 2003cekanka_ucekana
08. 04. 2003
Prosím Adonisi proč chceš vážnou kritiku???Nemůžeš se pak zlobit, že tě tady Zly napadá a s tím už se člověk nějak musí vyrovnat. Chce to zapracovat a ne se furt motat v kruhu o průměru dvou milimetrů.
Swedish_Nigg
03. 04. 2003
Stručně a přehledně, hlavně pro Čekanku, která mi dala na Adonise tip. Jsem rád, že internet je médium, kde nemám problémy se zbavit něčeho co nepotřebuji. Jsem rád, že Adonis publikuje elektronicky, kde ho mohu lehce odklepnout a nikdy se jeho výplodům, nevracet. Být to vytištěné, byl by tu zásadní problém jak zlikvidovat neprodané výtisky. Takhle si mohu nad prázdnotou zabalenou do lascivního celofánu jen virtuálně umýt ruce.
cekanka_ucekana
03. 04. 2003
To je nejvíc problém původního hříchu, zdejší kritiky mi přijdou jako boj mezi tělem a duší, obě strany mají pravdu a zároveň se mýlí. To dílko, potažmo autor představuje cítění těla, které samo o sobě není špatné ani zlé, jen oddělené od spojení s duší, citem, láskou připomíná hlouběji založeným lidem hřích, kterému ale ta duše, mající být za tělo zodpovědná nedokázala zabránit ... Jinak poutavě napsané, ale Adonisi, ale obohatit vášeň a prožitek o cit a lásku, by Tvým skvělým básničkám dodalo skutečnou eleganci ... Přemýšlej nad tím, Zolo
Tip*
cekanka_ucekana
29. 03. 2003
cekanka, já myslím, že už by mněl začít mluvit Ad. sám za sebe, že za něj nemusíš všude bojovat !!!
cekanka_ucekana
29. 03. 2003cekanka_ucekana
29. 03. 2003
AFRODITA: ME NEPOHORSUJE TO ZE TO JE O SEXU - KUPODIVU ME TO NEPOHORSUJE CELE. POUZE A JEN MI TO PRIJDE ABSOLUTNE BLBE!!! TOT VSE. A TO NE OBSAHEM ALE FORMOU JAKOU TO JE PSANY!!!!!!
Navic vhodne zvolene sproste slovo dokaze dilko vyzdvihnout....samozrejme nesmi to bejt plny cu*aku a ku*d...ale.....sam urcite znas plno lit. del, kde o nejakou tu obscenitu neni nouze.
A jako sranda mi to pripada nejen kvuli temto dilkum, ale i kvuli adonisovim kritikam nad kterejma obcas placu smichem.....
Wiruz , ale jo já Ti rozumím, když mně něco nebere tak to ani nekomentuju, je to přece zbytečné, nikoho nebráním, jen se mi ty krit. zdály přehnané, mnoho povyku pro nic...
pekna hnusarna.....tomuhle rikate poezie? Ja bych to vyhodil. Mrknete na basnicky Rowenny nebo sleeping_beauty. To je erotismus v poeticke forme. Ale myslim, ze na zadnem slusnem serveru by nemelo byt ke cteni neco tomuhle podobne...
NE! Tenhle výtvor se mi nelíbí ani náhodou.
Adonisi šlápnul jsi hodně vedle!
cekanka_ucekana
26. 03. 2003Adonis_vystupující_z_mořské_pěny
26. 03. 2003cekanka_ucekana
26. 03. 2003Adonis_vystupující_z_mořské_pěny
26. 03. 2003cekanka_ucekana
26. 03. 2003
rekl bych ze jses dost velkej narcista....porad se jenom chvastas sam sebou.....a to neni dobre....
Adonis_vystupující_z_mořské_pěny
26. 03. 2003
já jsem zjistil, že si děláš srandu..protoze jinak bys nemohl být normální :))
tak TOHLE nesnáším !!!!
každému se líbí něco jiného, proč se povyšovat, vyjádřete kritiku, to je v pořádku, ale tohle je ubohé tlachání !!!!
Občas také nechápu jak může být někdo slavný a píše naprosté slátaniny ( tohle ale není tak špatný, rozhodně tam nejsou sprostá slova jež by urážela, a takové tady čtu často je zajímavé že TY nikoho nepobuřují, ale sex ano....)
Afro: ale zde přítomný autor přeci není utlačovaný, ušláplý hrdina, kterému ostatní berou právo zveřejnit svou tvorbu. On je jen prostě nechutný. A je přirozené, že se ostatní jen brání tomu hnusu, který plodí. Mě vůbec nezajímá, že si onduluje palici a odprcává školačky na kurtu. To je jeho věc. Nicméně mám za to, že tohle je litserver, nikoliv listárna (čeho).. ani nevím, jak se ty vlhký časopisy menujou...
A neposílej mi odsud avi. Mě tohle nezajímá, už ani jako kuriozita. Nejdřív jsem myslel, že to je nějaký dost ulítlý fórek. Ale zdá se, že ne...
Jo, už ... třeba Leo nebo Hustler.. ale ten je proti tomuhle skvost.. no, škoda mluvit
malej_blazen
25. 03. 2003Adonis_vystupující_z_mořské_pěny
25. 03. 2003malej_blazen
25. 03. 2003Adonis_vystupující_z_mořské_pěny
25. 03. 2003malej_blazen
25. 03. 2003
Milý pane kolego básníku a umělče
Nepopírám, že nepochybně zde naleznete prostor pro svou neopakovatelným způsobem prezentovanou potřebu exhibice.
Zhruba před třemi dny tady dozuřila urputná bouřka, merit jejíž věci se dotýkal svobody vyjádření, svobody volně sem vcházet a pokusit se najít prostor vyjádřit své M-Y-Š-L-E-N-K-Y.
Bez omezení, s velkou dávkou tolerance pro čerstvé výhonky práce literárních amatérů.
Zastánci ostřejší linie poukazovali na hrozící množství grafomanství, nechutností a obscenit, které se zde zjevují.
Byli po zásluze napadeni a v zárodku ubiti, přestože jejich myšlenky obsahovaly vcelku racionální jádro dodat svému snažení jistý všeobecně přijímaný punc. Kdosi použil příměru "literární smetiště".
Pro mě osobně platí, že nechť každý unavuje svými duševními exkrementy kolik je mu libo. Ovšem svoboda má i limit. Nepostřehnutelnou hranici mezi tím, kdy je zjevné, že autor se o něco snaží a nemá řekněme dostatek talentu a mezi tím, že má nedostatek talentu a zjevně mu to nevadí, protože má (?) jiný cíl.
Zatímco ti první vykazují alespoň drobnou dávku sebereflexe, ti druzí povětšinou žádnou.
Chtěl jsem se jen optat.
V záhlaví webu je slovo "literární".
Nepřehlédl jste něco?
Adonis_vystupující_z_mořské_pěny
25. 03. 2003
Hezký......
teda až na ty úchopy (to mi zní jak nějakej povel z tělesné výchovy)