Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBývávalo...
12. 04. 2003
19
0
3028
Autor
Katčenka
Po těch krásných chvílích,
radování,
utěšování,
naslouchání...
Po všech těch zážitcích,
výsměchu,
pomáhání,
svěřování...
Po všem,co sme spolu budovaly,
radostech,
smíchu,
prudění...
Po všech společných starostech,
kouření,
pláči,
vzteku...
Po tom všem...
mi ani nedáš šanci říct....
....jak moc tě mám ráda...
(...a ty to víš...)
no to s tou lesbou.. asmál jsem se.. dokonce jsem pochopil, že je to o přátelství, ale nchápu, proč "Bývávalo".. je mrtvá? odstěhovala se?
Ne,neni mrtva..rikam to obrazne :-) uz je to v pohode,neomlouvej se :o)
Playwithfire
10. 06. 2003Playwithfire
10. 06. 2003
Je mi te fakt lito..ale jak uz sem ti sama rekla-sama pred sebou NEUTECES...a ver mi-tohle je pravda...
Nejdřív mě to "budovaly" zmátlo, ale pak mi to pozvolna došlo - je to tak hezky nenápadně naznačeno. Je to silné, dobře napsané, TIP
Nic si z toho nedělej ! Já si myslím, že propírání soukromých problémů a schazování toho druhého na internetu je fakt dost hnusný! Ale to druhý je fakt ještě o dost horší! Každá věc má 2 stránky a tak bych se ráda dozvěděla, co si o tom myslíš ty, Viki!
Nic si z toho nedělej ! Já si myslím, že propírání soukromých problémů a schazování toho druhého na internetu je fakt dost hnusný! Ale to druhý je fakt ještě o dost horší! Každá věc má 2 stránky a tak bych se ráda dozvěděla, co si o tom myslíš ty, Viki!
JO...to sem totiz cela ja! Menim se ze dne na den...Tohle uz sem psala hooodne davno,v dobe kdy sem jeste mela snahu neco slepovat a davat dohromady...minuly tyden uz mi ale ruply nervy a musela sem to rict naplno... :-( BOHUZEL
ma to v sobe uprimnost a proto i sve kouzlo....jinak v zivote je treba nekdy i pustit...proto, aby mohlo prijit jine a treba i lepsi...
libi t*
cekanka_ucekana
26. 04. 2003Playwithfire
25. 04. 2003
bylo by hezky tohle dokazat,ale ty sama dobre vis ze ty se nezmenis a nezmeni to ani jina skola ani nic niovyho..porad to budes ty a porad budes mit ty samy problemy a vsechno...Porad budes ta sama Viki,to nikdo nezmeni!!!!Chtela,ale sama vis,ze asi tak pul troku sem pak rikala ze nikam nejdu a pokud vim,slibily sme si,ze pokud se jedna z nas rozhodne zustat,ta druha zustane taky...ale to si asi zase kecala,vid?
bezpohlavni_prudic: A není to úplně jedno???
Katčenka: Je to... zvláštní. Dovedu si to dost dobře představit jako písničku... jako celkem hezkou písničku i jako básnička je to fajn, ale... něco mi tam nesedí... možná... zkus doladit "obraz" slov... myslím tu skupinu rozvíjející hlavní sdělení... chtělo by to malebnější obrazy, aby tahle básnička odstartovala příboj asociací, které nezkončí ani hodně dlouho po přečtení posledního písmena...:o)
Playwithfire
16. 04. 2003bezpohlavni_prudic
16. 04. 2003
Až do posledních dvou řádků, mi to přišlo jako kdybys psala o svém homie. A proto mě ty poslední řádky trochu vykolejily z původního dojmu. Konečnej dojem je tedy - máš ho ráda, on dělá že nic neví(nebo nechce vědět?)..........či jsem úplně mimo? Každopádně*
Ses mimo,ale nebyl bys,kdyby sis neprecetl ty osudny posledni dva radky...pisu to sve homie(bohuzel uz byvale...)a diky :)
Tady první co mi přišlo na mysl byla věta: Svět je, svět je jenom hodinový hotel.....za city*