Tak tohle je zatim nejlepsi co jsem od tebe cetla perfektne prakticky sama plyne usekava myslenky a dava jim tak ten patricny duraz a myslenku !**** bez dechu...
no vidíš, a já si ji teď přečet po dlouhý době a pořád mi příjde hezká ale taky dost naivní a bezůčelná:))
což je myslím osud každýho autora... city jsou mrtvý, lidi sou mrvý, dílo žije halelujagloriá!
(G)eorge: to bylo na mne, blahoslavená Rivka ke mně prohovořila
jo, jo, jak by pravila Rivka blahé paměti... krásné 19. století ;o)))
Přiznej se, že tys jí načechrával.
Shammann: žeru lidi bez úcty ať žije neonarcismus!
No, to jasne,ale hlavne nejakou basnicku, neco co nekdo recitoval, ten zaver, ma to podobnej rytmus a barvu ale fakt nevim...
fakt jsem s ní nic neměl........!!!!!!!!!!
Ten zaver, ten zaver bere dech... je to krasny, kdyz nekdo pro nekoho takhle pise... neco mi to pripomona, neco co mam rada, ale nevim co. tip*
mrzák duše- černá vrána ...pekný obraz TIP
Puso, fakt tě žeru. Co říct víc. Vždyť už ode mě slyšel všechno. Jo a máš moc pěknej prolog, hahaha
*******************
Tallis: hahaha, jenom nevím co je na tom jako ftipnýho.... To je přece básnička pro Tebe a pro Smigiho:)))
Boris: Tak si toho Havrana přečti ještě jednou panáčku, jediná výmluva by mohla být, že si ho čet v originále a to asi nebude tak pravděpodobný, never more říká havran, ale poe (coby autor básně) ho zaklíná Mene Tekel! A jinak....:))
George: aha, to je možné... tak se omlouvám :-).
George:Vtip?Já vždy mluvím vážně:))))
Smigi: Jo, ale nikdy toho vlastně moc neřekneš(teda jako v těch kritikách myslim...) Co? :)
Boris: Učit se učit se učit se..:))))
Co k tomu říci.Absolutně nic.Tipuji a děkuji za krásu,která v ní je.
smigi: to byl vtip, nebo co?
Mene tekel (ufarsim) je z Bible :-). Poeův Raven zpívaL. never more.... :-))). Ale je to jedno :-).
čekanka: Dík, a co teprv pro mně...
je zajímavě pěkná ...:o)*
zajímavá, dobře se čte i (snad) chápe
tip*
první sloka je nádherná..
pak jen nemůžu překousnout to "v jiného horkém těla objetí",
to už bylo toooolikrát psáno a že je to tady, je na škodu básni..