Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoslední hodina před bouřkou
29. 04. 2003
7
0
2255
Autor
Semeno
Morfiový feťáci
koušou do bublin
prázdnýho vzduchu
a zakázaný ovoce
prosakuje po parapetech
vyhořelýho balonu
Bez řešení
nejde mluvit
konstantně
:o)) Oj. K narozeninám? Že by jen tak? Asi se mi nevejdou za ucho, tak já je tady nechám na okrasu. :o))
Ale je to pěkný, to jo.
Poslední tři verše jsou tak nádherně zasekaný..
Semínko, Semínko, kytička pro tebe
Eště řekni, že já hučim. Néé, dobře, klidně to řekni jestli si to myslíš, já to poberu .. možná
...včera sem viděla u koně děsně moc sjetý existence...kurva(promiň, Domčo)...Neni řešení...? Je blbost to do nich hučet furt znovu a znovu..? Jo, je....ale stejně to budeš dělat, já tě znám:-)
Jinak todlencto je pěkný.
Měkký y by tam bejt mělo.
Autor u tohoto díla nestojí o hlubší kritiku. Schválně, co nálady? Pocity?
TOM: Taky nejsem feťák a nejsem sjetý..a co?
Šalvěj: To sem rádo, že se vyznáš... :o))
Barevný pocity........je to jako můj obrázek. To je moje báseň..
Ale ani nevíte, jak mě potěšil váš zájem, Vaše kritiky. Děkuju.
Riders on the storm....
Ahoj bouřkový jezdče, překonáváš poryvy větru se skálopevným odhodláním sebevraha?Oranžový a zelený mi nejdou sloučit dohromady,i když na druhou stranu fungujou jako plnohodnotný celko-útržky,taky je to tim divnym formátem, kdy se musíš podívat za roh abys to uviděla celý...ale i když tomu patrně nerozumim je to nabitý, má to sílu, i když obě části v něčem jinym.
Love my two times...
- to zelený je jaksi navíc
- jinak ta básnička by mohla být docela dobrou předmluvou k nějaké kratší povídečce
taky si myslim, s tim i,
jináč je to fakt dobrý, jen mi tam vadí to rozhozený formátování, třeba je to záměr...