Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNosferatu
Autor
Kandelabr
Zabili mi bráchu, kurva!
No tak, uklidni se chlape, už je to dobrý!Kde je do hajzlu ten felčar? Doktore! Hlavně klid, jo? Nekousnuli tě?
Byli tři, skočili na bráchu, šel vepředu, nestih sem…
Tak kde je kurva ten doktor?
Vůbec jsem je neslyšel. Neslyšel jsem je. Do hajzlu.
Teď se hlavně soustřeď. Klid. Zvládneš to! Jo?
Bolí to…teče mi krev….brácha…
To bude dobrý…hlavně že tě nekousnuli.
*
Tak jak se daří pacientovi?
Hojí se to pomalu. Ale půjde to. Ještě tak týden a budu v cajku.
No raději by to mělo být čtrnáct dní.
Hele doktore, já sem vám vděčnej za to všecko, ale neříkejte mi co mam dělat jo.
Jste zesláblý, nemůžete tam jít hned, je to sebevražda.
Já vám taky neříkám jak dělat štychy. Každý dělá co umí. A co musí.
Jo. A co musí.
*
Zůstaňte u sebe, chlapi! Kdo je tam vzadu? Do hajzlu, co se tak loudáš s tím světlem? Tady musíte mít voči na šťopkách je to jasný! Každou chvilku vám můžou skočit za krk. Kdo je posranej a rozmyslel si to, má poslední možnost. Protože sranda to není. Až na ně narazíme, tak se jim nečumte do vočí, můžou vás uhranout nebo tak. Nejlíp je vodseknout jim hlavu. Pro sichr ji pak vemte ještě napůl, třeba mu může znova přirůst. Všecko je možný. Jasný? Tak deme na to.
*
Br..brácha?
Jo?
Ty….voni tě nezabili?
Zabili.
Ty zkurvysyni…ty seš…?
Přesně tak.
No…kurva, brácha….dyk já tě ale…to už nejseš ty! To přece nejseš ty! Viděl jsem jak tě rozcupovali!Do prdele… já tě budu muset zabít! Kurva… to nejseš ty…že ne?
Ne. Jsem ted mnohem víc.
Zabiju tě!Já tě zabiju ty zrůdo.Musím tě zabít!
Já vím.Proto jsi přišel…
*
Bolelo tě to?
Ne.
To je dobře, nechtěl jsem, aby to bolelo.
Ty, brácha… mám hroznou žízeň.
Za chvíli zajde slunce, pak vyrazíme.