Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekecáliště
29. 05. 2003
7
0
12987
Autor
cekanka_ucekana
i o literatuře :-)
To jsem rád, že jsem si konečně vzpomněl a přihlásil se sem....čekanko, ty děláš admina z každýho???
cekanka_ucekana
06. 01. 2004cekanka_ucekana
06. 01. 2004cekanka_ucekana
06. 01. 2004
Já slibuju, že sem budu vkládat jen málo a zato kvalitně...teda pokusim se:))) A teď hurá do učení.....čeká mne ještě hodně stránek:(((((
cekanka_ucekana
06. 01. 2004
Tři denně? Jestli sem dám občas něco tak budu rád:) Ale co, třeba budu aktivnější než myslím;)
cekanka_ucekana
06. 01. 2004cekanka_ucekana
06. 01. 2004
Já jsem divnej, na mě neber ohledy, já reaguju i na spoustu jinejch věcí:)))
cekanka_ucekana
06. 01. 2004cekanka_ucekana
06. 01. 2004cekanka_ucekana
06. 01. 2004
Kdyžtak TĚ vyneseme ven:))) Ale ta věta byla čistě hypotetická a na cokoliv všeobecně vztažitelná, ty přece nejsi TO......takový nápady:)))))
cekanka_ucekana
06. 01. 2004
Pročpak? Tak špatný to snad nebude, čekanky přece nejsou nikterak těžký;)))
cekanka_ucekana
06. 01. 2004cekanka_ucekana
06. 01. 2004cekanka_ucekana
06. 01. 2004cekanka_ucekana
06. 01. 2004cekanka_ucekana
06. 01. 2004
Seš vytrvalá:) Víc už nemám co dodat, jestli se ještě chvíli budeš hádat, pak ti klidně odpřísáhnu, že jsi baobab:)))
cekanka_ucekana
06. 01. 2004cekanka_ucekana
10. 11. 2003
Stvn: o to tu peřce od začátku šlo... a nejen sobě přiznat, ale i přiznat se...
čekanka: zdá se, že už o nic :)
cekanka_ucekana
22. 10. 2003
čekanka: nemluvil jsem o násilí, ale o strachu. každý máme svoje důvody.
stvn: asi si nerozumíme... tak znova. je rozdíl mezi fatalizací a přiznáním si vlastních slabostí (pozor, ne chyb). jestliže ty si (ostatním) je nepřiznáš, je to tvoje věc. ale tvrdit, že přiznat je - je znamením slabosti, s tím rozhodně nemůžu souhlasit.
cekanka_ucekana
21. 10. 2003
Přiznat si svý chyby není slabost. Samozřejmě, ale o tom tady snad nejde řeč, ne?
cekanka_ucekana
21. 10. 2003
čekanka: v krizi si klidně panáka dám... dokonce teď zrovna krizi mám, a docela solidně jsem se párkrát opil. a skutečně to pomohlo. nejen na tu chvíli k vyhnání myšlenek z hlavy, ale celkově jsem se uvolnil. protože pro mě už alkohol není žádnej strašák, můžu s ním žít, a můžu žít i bez něj. jen to jen berle pro úseky, kdy je těžkej terén, a nohy mě nesou jen ztěžka.
ale je fakt, že strach co máš z alkoholu jsem já měl též, a překonával jsme ho několik let.
cekanka_ucekana
20. 10. 2003
Merle - mejlíš se, já o svých chybách, tedy o tom, čemu druzí říkají chyby, vím moc dobře, ale nehodnálm si jima nechat cokoliv diktovat
Nemohl bych se ráno probouzet s klidným srdcem, kdybych svý prohřešky, neštěstí, neúspěchy fatalizoval tak, jako vy. Nežiju pro to, abych se trápil.
Čekanko, ale mě je dobře. Jak by se mi mohlo víc ulevit? Tobě to připadá možná nesnesitelné, ale připusť projednou, že nejsme všichni stejní. Mimochodem, nejsem zase takovej šutr.
cekanka_ucekana
20. 10. 2003cekanka_ucekana
20. 10. 2003cekanka_ucekana
18. 10. 2003
StvN: problém lidí, jako seš ty, je v silně neobjektivním pohledu. o svejch nejhorších chybách ani nevíš, a kdybys z nich byl nařčen, rázně je odmítneš jako hloupost, protože "o tom bys přece musel vědět". ale jen ten kdo se dostal na dno o sobě ví skoro všechno. já na tom nejsem o moc líp, ale aspoň se snažím to vykompenzovat. a snažím se takhle nesoudit lidi.
čekanka: pití alkoholu není o chutnání :)) spíš bych řekl, že se u tebe projevuje výchova. já se kvůli takový výchově učil pít skoro čtyři roky, ale podařilo se :)
cekanka_ucekana
17. 10. 2003
StvN: to, že jen silný člověk si dovolí ukázat (nebo jen přiznat si) slabost je prostě fakt. jinak co se týče pomoci a soucitu, souhlasím s tebou.
Že si někdo kupříkladu přizná, že je alkoholik, ale že nemá sílu s tim nic dělat u mě prostě známka silného člověka neni. Od toho je tam ta síla. Síla změnit se. je snadný svým slabostem podlehnout. To, že s nimi vyrazí do společnosti, v tom se dá vidět určitá síla, ale neoznačoval bych ji pozitivně.
cekanka_ucekana
16. 10. 2003
Proto tomu říkám slabost. Protože tohle mě se stát nikdy nemůže. Já kdybych, samozřejmě čistě hypoteticky, byl kuřák nebo alkholik, tak by mi stačilo říct si, že končim a bylo by. Žádná slabost a věř mi, že vim vo čem mluvim. Se rčením - jde přece jenom o život, se člověk rozhoduje a koná mnohem snáz.
cekanka_ucekana
16. 10. 2003
Já vim. Nikdo nemá rád lidi jako jsem já. Nikdo, kdo má problémy, nemá rád lidi, kteří je nemají a já je nemám, protože pro mě nic není problém. Nejsem asi dostatečně psychycky odolnej, abych se nechal mučit nějakými potížemi. Nikomu nelze vyčíst, že spadnul do díry, kterou neviděl, ale lze se bavit o tom, že se z ní nesnaží vyhrabat a jak známo, každý zámek se dá otevřít, každý uzel rozvázat, každý kód rozluštit atd. atd. Já zase nemám rád ufňukaný lidi, kteří pořád něco omlouvají. Všichni takoví jsou nejvíce závislí na ostatních lidech a to je chyba. To je ničí.
StvN: to máš tak... jen velký slaboch si nedovolí svoje slabosti ukázat. silný člověk není takový, který slabosti nemá, ale takový, který o nich ví, počítá s nimi, a nebojí se jich.
cekanka_ucekana
15. 10. 2003
Čekanko, jenže soucit není o pomoci. Samozřejmě, že občas potřebuje pomoct každý. Pak půjdu a pomohu, ale můžu tě ujistit, že to nebude ze soucitu, solidarity nebo lidskosti, takový pojmy se hodí do knih, nebo na novu. Samotnej soucit ještě nikomu nepomohl. A nepopřeš, že většině lidí stačí soucítit a myslí si, že dělají dost. Zapálí svíčky, pějí žalozpěvy. Cha!
S tebou, Merle, souhlasit nemohu. Mou úctu si nezíská nikdo, kdo řekne: jo, mám slabost pro "cosi", ale co, klidně si to přiznám, nebojím se svých slabostí. Slabosti překonávám, nehodlám se spokojit s tím, že jsem to co právě jsem.
Po pravdě. Jsem trochu cynickej. Narodil jsem se vyrostl v človfěka, kterej prostě nesoucítí.
cekanka_ucekana
15. 10. 2003
Nevim proč někomu pomáhám. Protože můžu? Protože mám možnost pomoct? Protože má moc pomoct? Protože si ho chci zavázat vděkem? Protože si myslim, že je to správný? Nevim. Já nad tim nepřemejšlim. když vidim, že mohu, tak pomohu. Bezelstně a bez soucitu.
cekanka_ucekana
14. 10. 2003
Podle mýho to slabost je. Soucitu je schopen snad každý. Soucit je rezignace. Člověk podléhá návalu citu a zapomíná přemýšlet.
von_Tikowitz
14. 10. 2003cekanka_ucekana
14. 10. 2003cekanka_ucekana
13. 10. 2003cekanka_ucekana
13. 10. 2003
Já jsem teď po víkendu nemocný chlapec. Ale do Vánoc se snad vyzdravim. No uvidíme. besídek bude možná víc - kolej, přátelé Praha, přátelé Budějice. Ale myslim, že už teď je jasný, komu dám přednost.
cekanka_ucekana
13. 10. 2003cekanka_ucekana
13. 10. 2003cekanka_ucekana
13. 10. 2003
Dlouho jsem tady nebyla, koukákm, že už je to asi domluvený... :o) Kdy, kde, kdo?
cekanka_ucekana
28. 08. 2003cekanka_ucekana
26. 08. 2003
Kalendář a hodiny sleduji jen výjimečně. Uvidíme, uvidíme, jestli mě rabín pustí. O šábesu se nesmí cestovat.
cekanka_ucekana
25. 08. 2003cekanka_ucekana
22. 08. 2003
áááá... :)) aha... no jo, ale je to pátek :( v pátky tu skoro nikdy nejsem
cekanka_ucekana
22. 08. 2003cekanka_ucekana
15. 08. 2003cekanka_ucekana
14. 08. 2003
No pokiaľ sa dobre pamätám, tak na ten Tvoj barák, kde nám budeš organizovať literárne večery (a možno aj večere).
Každopádne nepochybujem o tom, že si už nejako s prebytočnými peniazmi poradíš... ;-)
cekanka_ucekana
14. 08. 2003
No veď práve preto je to zbierka a nie jednorázový dar. ;-)
Tá večera je zatiaľ príliš imaginárna, takže sa radšej pozriem na Tvoj výber diel, tie môžem mať hneď. :))
Prajem Ti veľa úspechov pri vedení klubu....
Monty_Python
31. 07. 2003cekanka_ucekana
31. 07. 2003Monty_Python
31. 07. 2003cekanka_ucekana
31. 07. 2003Monty_Python
31. 07. 2003cekanka_ucekana
31. 07. 2003Monty_Python
31. 07. 2003cekanka_ucekana
31. 07. 2003Monty_Python
31. 07. 2003cekanka_ucekana
31. 07. 2003Monty_Python
31. 07. 2003cekanka_ucekana
31. 07. 2003Monty_Python
31. 07. 2003cekanka_ucekana
31. 07. 2003Monty_Python
31. 07. 2003cekanka_ucekana
31. 07. 2003Monty_Python
31. 07. 2003Monty_Python
31. 07. 2003
Copak, copak, Standa nebaští vepřové??
Tekať je slovensky tykat. PRETEKAŤ se dá použít třeba takto"
Chcela si so mnou tekať. Tak sme si tekali až zme sa PRETEKALI do postele.
cekanka_ucekana
28. 07. 2003Luk_Malér_8
28. 07. 2003cekanka_ucekana
28. 07. 2003
čekanko - a víš, jak to je? - čuvač, jak je ti známo je plemeno pasteveckého psa, který se dá používat i na hlídání, takže to byla zkratka - príušný posluchový čúvač - on hlídal, co bylo řečeno, aby potom z toho mohlo být následně čokolvek vyvodeno
cekanka_ucekana
28. 07. 2003
hele - ty nemyslíš na nic jinýho než na žrádlo - totiž na jídlo (teď já myslel víc na toho čuvače)
cekanka_ucekana
28. 07. 2003cekanka_ucekana
28. 07. 2003cekanka_ucekana
28. 07. 2003cekanka_ucekana
28. 07. 2003
tak to detailně nevím ... ale domnívám se, že bačí a ovčí dušičky by mohli být v nebi pohromadě, když tak byli zvyklí na zemi ...
cekanka_ucekana
28. 07. 2003Luk_Malér_8
18. 07. 2003cekanka_ucekana
18. 07. 2003cekanka_ucekana
18. 07. 2003cekanka_ucekana
18. 07. 2003cekanka_ucekana
17. 07. 2003von_Tikowitz
17. 07. 2003Luk_Malér_8
17. 07. 2003von_Tikowitz
17. 07. 2003von_Tikowitz
17. 07. 2003Luk_Malér_8
17. 07. 2003cekanka_ucekana
17. 07. 2003
čekanko, ty toho chceš teď off season nějak moc ...
mimochodem - ty už máš okurky zavařený?
cekanka_ucekana
17. 07. 2003cekanka_ucekana
17. 07. 2003cekanka_ucekana
17. 07. 2003cekanka_ucekana
17. 07. 2003cekanka_ucekana
17. 07. 2003cekanka_ucekana
17. 07. 2003cekanka_ucekana
17. 07. 2003cekanka_ucekana
17. 07. 2003cekanka_ucekana
17. 07. 2003cekanka_ucekana
17. 07. 2003cekanka_ucekana
17. 07. 2003cekanka_ucekana
17. 07. 2003cekanka_ucekana
17. 07. 2003cekanka_ucekana
17. 07. 2003Luk_Malér_8
17. 07. 2003cekanka_ucekana
05. 07. 2003
čekanko.... ;o) zrníčko, ale dostalas mě ;o)))
Jasná páka, tak klidně i stan... :o)
cekanka_ucekana
30. 06. 2003
Chalupa by možná i byla, nebude-li mít moje polovice námitek. Dovnitř by se nás při maximálním uskrovnění vešlo tak patnáct. Maximálním uskrovněním myslím, že by zdaleka ne každej spal v posteli, případně ne sám. Venku by se dal postavit i nějakej ten stan. Bylo by to kousek od Starý Páky.
cekanka_ucekana
30. 06. 2003cekanka_ucekana
30. 06. 2003
ch jo... to já bych byla radši taky, kdyby mě hřálo něco jinýho než stan, nebo krb... :o( ale třeba bude, je to na dobrý cestě... ;o))
cekanka_ucekana
29. 06. 2003cekanka_ucekana
26. 06. 2003cekanka_ucekana
26. 06. 2003
ježiši, já mám ted díky ám pěknej hlad. Mj. nejsem štamgast ve všech čajovnách, co sou po Praze. Jen mě to napadlo, protože je tam fajn prostředí. Taky je fakt, že tam pivko nebo vínko nemaj.
Děkuju za označení mojí maličkosti, jako pseudointelektuální... to se mi ještě nepodařilo :o))
Chalupu nevím o nikom, kdo by ji takovým zvířatům pučil, a mv rodině ji jaksi nevlastníme... hlavně aby bylo co jíst a pít. V září kolikrát je ještě krásně a teplo, to by možná šlo ještě pod stanem... ;o)
cekanka_ucekana
24. 06. 2003cekanka_ucekana
23. 06. 2003
Čajovny mám spojeny s pseudointelektuály. Sám mám jednu oblíbenou čajovnu, je to kousek od tý na štros. ve věži. Jen z toho nedělám životní styl. Bylo by hezký, kdyby to mohlo bejt mimo Prahu. Naše chalupa je takovej zapadákov, ale zeptám se jinde. Máte rádi jižní čechy?
cekanka_ucekana
23. 06. 2003cekanka_ucekana
23. 06. 2003
Kdybysme se rozhodli udělat krávu, tak u nás ve vsi je kravín, nebo aspoň tele, jinak si musíme vybrat vesnici s prasečákem.
cekanka_ucekana
23. 06. 2003
Já o žádný nevim. Hele a nestačily by nějaký kuřata? Myslíš, že bysme to prase zvládli sníst?
cekanka: Já tu mam pěknej chlívek, ale prase žádný... Teda nepočítám-li sebe, bo mám jisté zábrany ohledně rožnění se :)...
StvN: Aha, jo, měl jsem na mysli spíše pseudointelektuály, životní styl to pro ně podle mě neni, teda pro většinu, protože to dá fakt fušku... Jižní Čechy přinejmenším nevadí, ale pak už by to chtělo nějakou víkendovku, kytary, ... Přecejen jet někam kdovíkam kvůli jednomu odpoledni mi přijde hloupý...
Ono s tim prasetem je vůbec celkově moc práce, kuřata zní dobře... Nebo když vepřové, tak plátky, pěkně nakořenit, napíchnout na klacek a opéct, taky dobrota...
Je to jasný, pokud by to byla chalupa, tak jedině přes noc.
Jinak si myslim, že timhle tempem zkončíme na špekáčcích, ne-li na topinkách.
Však i na tom se dá docela slušně vegetovat, nakonec ta strava neni přece to nejdůležitější... Ale když se přiberou brambory do popela a jabka na opékání, může to být i gurmánský zážitek, jééé, jak jsem tohle už dlouho neměl, chjo, s tím budu muset něco udělat...
cekanka_ucekana
23. 06. 2003cekanka_ucekana
22. 06. 2003
No já se těšil na to prase. Ale gulášek je taky fajn. Na čajovnu bych se vykašlal, nepotřebujeme si hrát na intelektuály.
cekanka_ucekana
22. 06. 2003cekanka_ucekana
22. 06. 2003
Taky de o to, za jakým účelem to bude sraz, aby se alespoň rámcově vědělo, že třeba, žádný čtení (ee), atd. Chtělo by to něco jako motto.
cekanka_ucekana
22. 06. 2003cekanka_ucekana
22. 06. 2003
StvN: Máš spojeny čajovny s intelektuály? To je docela škoda, je teda intelektuál nejsem, ale čajovny můžu, čajíky taky, nemusí to být jen o hraní si na cosi, naopak je to docela fajn prostředí pro klidnou upřímnost... Ale proti soudku taky nic nemám, pro takový sraz je to asi i vhodnější, ono gepe nakonec neměla zas tak blbý nápad s tím štrosmajerákem, protože z každé jiné čajovny by nás vyhodili, případně aspoň měli útrpné pohledy :)...
no vždyť to říkám, teda říkala sem jiříku. :o) A myslím, že by nebyl zas tak problém zamluvit to celý, to bychom se tam vešli, snad... :o)) jéje, taky bych si dala prasátko,ale to by bylo lepší rovnou celej víkend, někde uprostřed lesa na mýtince s chaloupkou, u které leží hluboká studna... a v ní vodník. :o)) asi mi nějak hráblo, pardón.. ;o) v čajovně se člověk taky dobře pobaví ;o))
hola heja srázek.... :o) a co kdyby moje maličkost se taktéž dostavila? Akorát sem teď zapomněla, kdy to přesně je a taky mj. není upřesněný místečko halucinění.Jedna čajovna na štrossmayeráku je v poho. :o)
gepe: Nemáš, doufám, představu, že se celý cekančin fanklub nacpe do čajovny U kostela, že ne? Já tam teda už pravda pár měsíců nebyl, ale co si tak vzpomínám, tak pokud tam bude pár jiných lidiček (jako že jistě bude), tak teda nevím, kam nás chceš naskládat :)...
Já taky neplatim, jsem princ. A taky se těšim, jak jinak. A bude nás určitě víc. Jenom mi tam trochu hapruje to datum. Na kolej se můžu ubytovat až třiadvacátýho, tak nevim no, nešlo by to zorganizovat o týden později? Jinak nechci dělat potíže.
cekanka_ucekana
20. 06. 2003
Já bych měl kde přespat o to nejde. Mám tu dost kamarádů, jednoho, resp. jednu, která půjde určitě se mnou, je taky odtud. Jen by bylo příjemnější, kdybych nemusel spolíhat na nikoho jinýho, nemám rád závislost, víš?
cekanka_ucekana
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003
Když to jde jinak, tak o pomoc nežádám, ale jsou lidi, který "mám v oblíbených" a ty se nebojim požádat, ale to jsou vyjímky. A tady by to šlo udělat jinak, posunout to o týden. jen jsem se zeptal, nic víc.
cekanka_ucekana
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003
cekanka: No, taky jsem chtěl navrhnout posun kvůli koleji, ale budu zticha, však přespat se vždycky u někoho dá... Jo a těším se...
cekanka_ucekana
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003
zajímavá diskuze na téma ochmýření a jeho hustota.... ;o)))))
to by člověk ani nečekal, na jaký téma se dá bavit. Ale mě jste zaručeně pobavili... :o))))))
cekanka_ucekana
18. 06. 2003
čekanka: já a staromódní? :o) bys koukala... :o) na některých místech zase třeba až tak chlupatej nejsem... ale volím jiný metody, savu přenechávám radši to nádobí... :o))
cekanka_ucekana
18. 06. 2003
čekanka: tak pozor, já jsem nikdy netvrdil, že jsem chlupatej celej... já jsem chlupatej jen na hlavě :o))
druhykolouvozu
18. 06. 2003cekanka_ucekana
18. 06. 2003druhykolouvozu
18. 06. 2003cekanka_ucekana
18. 06. 2003cekanka_ucekana
18. 06. 2003
čekanka: tak to jsem přesně já... nahoře chlupatej, prostředek holej od přírody, spodek od džilet :o) teda ne úplně vždycky... :o)
cekanka_ucekana
18. 06. 2003cekanka_ucekana
18. 06. 2003cekanka_ucekana
18. 06. 2003cekanka_ucekana
18. 06. 2003cekanka_ucekana
18. 06. 2003
Tak je nás kolik, deset? Kdo to teda bude platit, když ti všichni budem mazat med kolem toho, no, pusy?
cekanka_ucekana
18. 06. 2003
Koukam, ze jsi v tom svem klubu nejako mockrat:-) Ze by roytrojeni osobnosti?:-)
Wopi: doporučuju vanu a savo, to funguje i po několika měsících... akorát to chce dát na dno nějakej hadr, aby se ta vana moc nevotloukla... lepší než myčka, fakt... :o))
cekanka_ucekana
16. 06. 2003cekanka_ucekana
16. 06. 2003cekanka_ucekana
16. 06. 2003cekanka_ucekana
16. 06. 2003cekanka_ucekana
16. 06. 2003cekanka_ucekana
16. 06. 2003cekanka_ucekana
14. 06. 2003cekanka_ucekana
13. 06. 2003Playwithfire
13. 06. 2003cekanka_ucekana
13. 06. 2003Monty_Python
13. 06. 2003
ne, musíš to chápat, že když chceš mít TY něco uklizeno, musíš to TY udělat podle svých představ
já když chci nové CDčko, taky si ho musím jít vybrat sám :)))
cekanka_ucekana
13. 06. 2003cekanka_ucekana
13. 06. 2003
Jestli to dobře chápu, tak si tě ten tvůj vzal kvůli tomu, aby nemusel mýt nádobí? :o))
cekanka_ucekana
13. 06. 2003
to je prd, když to ještě šlo umejt... mně to jeden čas nějak prorostlo třema kastrolama, dvouma hrnečkama a ještě něčím, co už jsem neidentifikoval... tak holt to šlo do popelnice a je víc místa....
cekanka_ucekana
13. 06. 2003cekanka_ucekana
13. 06. 2003
ceky, koukám, že asi nebudu vkládat díla, anébrž je vloženo téměř vše, co mne zaujalo... :o)) Nevadí? ;o))
cekanka_ucekana
11. 06. 2003
Proč asi... Budu vkládat díla ze "života", která stojí za povšimnutí. :-))
cekanka_ucekana
11. 06. 2003cekanka_ucekana
11. 06. 2003cekanka_ucekana
11. 06. 2003cekanka_ucekana
11. 06. 2003cekanka_ucekana
09. 06. 2003cekanka_ucekana
08. 06. 2003Miracleion
08. 06. 2003Miracleion
07. 06. 2003cekanka_ucekana
07. 06. 2003Miracleion
07. 06. 2003cekanka_ucekana
07. 06. 2003Miracleion
07. 06. 2003
Nevim - asi že když má slabý srdíčko a proletěla by kolem něj sova, tak by to nemusel vydržet...
cekanka_ucekana
03. 06. 2003
:))) No, snad... Se to ale nesmí přece podceňovat, to máš jak lekat starý lidi, to se taky nedělá :)...
cekanka_ucekana
03. 06. 2003
No to teda... A co taky nemam rád, jsou pořady typu Natoč to... Pokud tam jsou zvířata a blbnou, tak jke to fajn, ale jak pustěj sérii klipů, kdy někldo někoho mlátí, někdo padá z kola, ze střechy, na někoho něco padá... A všichni se tomu strašně řežou a nikoho nějak nenapdne, že to ty dotyčné musí dost bolet... No, ale co, takový je ten dnešní svět...
cekanka_ucekana
03. 06. 2003cekanka_ucekana
02. 06. 2003cekanka_ucekana
02. 06. 2003cekanka_ucekana
02. 06. 2003cekanka_ucekana
02. 06. 2003
Co já vim - mohli byste vyhořet, spadlo by na Tebe letadlo... takovejch možností :)..
cekanka_ucekana
02. 06. 2003
No byl, kdybys nevylejzala na ulici, tak by Tě to letadlo minulo :)...
cekanka_ucekana
02. 06. 2003
Ale nééé, jen vylez, však jaks už psala někde, to si nevybereš, protože třeba to letadklo spadne zrovna na ten barák, kde budeš zalezlá :)...
cekanka_ucekana
02. 06. 2003cekanka_ucekana
02. 06. 2003cekanka_ucekana
02. 06. 2003cekanka_ucekana
02. 06. 2003cekanka_ucekana
30. 05. 2003cekanka_ucekana
30. 05. 2003cekanka_ucekana
30. 05. 2003
Chtěl bych si přečíst všechno, co sem vložíš, ale tohle vážně nejde. Za chvíli odjíždím na víkend do hlubokých lesů jižních čech, tak jsem tu jen na skok.
Ten sraz je dobrej nápad a novoměstskej pivovar je taky dobrej nápad a prasátko je taky dobrej nápad, ty seš čekanko celá prostě dobrej nápad.
cekanka_ucekana
30. 05. 2003cekanka_ucekana
30. 05. 2003
Ahááá, nééé, to já jsem blíženec, my se vrháme do všeho a nic nedoděláme - no a v tomhle jsem nějakej nepovedenej, protože když už se do něčeho fakt vrhnu, tak naplno a se vším všudy... Proto se dost nerad pouštím do nových věcí, berou strašně moc času...
cekanka_ucekana
30. 05. 2003
:)))))))))) No, tak až takhle ne, takových maličkostí jako stav prádla si nějak nevšímám - ale je pravda, že třeba strašně nerad vysávám, protože když už začnu, tak hodlám opravdu vysát... Jo, kdybych to tak zvlád jen trochu pošmrdlat :)...
cekanka_ucekana
30. 05. 2003
No, to mě se nikdo neptá... Ale něco na tom kraválu bude, protože mám nařízeno vysávat, když nikdo není doma :)))...
cekanka_ucekana
30. 05. 2003cekanka_ucekana
30. 05. 2003cekanka_ucekana
30. 05. 2003cekanka_ucekana
30. 05. 2003cekanka_ucekana
30. 05. 2003
A jóóó, ten je pružnější a delší, díky, já Tě nemít, tak bych snad musel zas luxovat sám :)))...
cekanka_ucekana
30. 05. 2003
No však Ty určitě v dosahu šňůry nebudeš, přecejen 100 km je 100 km :)))...
cekanka_ucekana
30. 05. 2003
Nééé, kdepak, tady není co luxovat... Tady se tak jednou za dva měsíce zamete... A prý se tu už i vytíralo...
cekanka_ucekana
30. 05. 2003
Jaks to uhodla? No, je fakt, že mi jednou ukáp trochu sirup... Ale když ona na tom místě zrovna stojí židle, tak proč se tím trápit? :)))
cekanka_ucekana
30. 05. 2003
Ale to nééé, to je moje židle a každej den se přesune tak třikrát od mýho kompu k vedlejšímu kompu a zpět... Ale když je jinde, tak se na původní místo nikdo nekouká :)))... Teda nikdo, kdo by měl chuť vytírat...
cekanka_ucekana
30. 05. 2003
Přes to se ale vůbec nešlape, navíc je na tom už ochranná vrstva prachu :)))...
cekanka_ucekana
30. 05. 2003
No, já snad ani nechci... Ale on si tak žije vlastním životem :)))...
cekanka_ucekana
30. 05. 2003
Ne, to já nemůžu, prostě nejsem schopnej ubližovat - teda vědomě a tak drasticky, už jsem měl v ruce koště, dával jsem na něj hadr a pak jsem si řek - co to sakra děláš... A bylo to pryč... Já to prostě nedokážu...
cekanka_ucekana
30. 05. 2003cekanka_ucekana
30. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003
Asi jo, jenže některý dost záhy... Ale myslím, že to Tobě jen tak nehrozí :)...
Tak jo, už mám jiříkův koutek - ale jeden už mám v klubu čítačů povídek a nej povídky dávám tam... Tak sem budu dávat to nej ostatní, jo? :)
cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003
Klub modrých čekanek u cest rostoucích, vonících, ležících i tlících? Nevadí, že já se řadím až do té poslední kategorie?
cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003odezdikezdi
29. 05. 2003Monty_Python
29. 05. 2003
Aki, s tebou kdykoli :-) A s Čekankou na věčné časy, kde že je ten klub? Chcu tam, jestli mě bereš, jaxetam leze?
pane vrchí, jednoho Džeka Danielese a jednou... co že si to dáš, Hester? :o)
cekanka_ucekana
29. 05. 2003
cekanka: s tím zákazem blinkání pozor... ne, že by se mi to stávalo často, ale... mělo by se s tím pro jistotu počítat... :o)))
cekanka_ucekana
29. 05. 2003Monty_Python
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003Monty_Python
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003
No pokud se bude stavet klubovna z drevenych bedinek plnenych piskem, tak jo
Monty_Python
29. 05. 2003
Vidíš Monty, jak to do sebe zapadá - včera jsem zrovna napsal o andělském blití
Nic není náhoda...
cekanka_ucekana
29. 05. 2003Monty_Python
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003Monty_Python
29. 05. 2003Monty_Python
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003Monty_Python
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003Monty_Python
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003
cekanka: tak to si myslíš úplně blbě... mně se dělá blbě z ničeho nic i když těhotněj nejsem... zvlášť po 10 pivech... :o))
cekanka_ucekana
29. 05. 2003
cekanka: to teda né... mně je celou dobu dobře... a najednou z ničeho nic se mi třeba zvedne kufr... to nemůže bejt po pivu, dyk to mi chutná... :o))
cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003
cekanka: houby od nervů, nervy mám v naprostý pohodě... tudle mě napadlo, esi to třeba nemůže bejt tím, že to desátý pivo mohlo bejt třeba nějaký zkažený... :o))
Vulkan: cháchá, mně a dostat do blázince? nechci tě podceňovat, ale na to nemáš :o)))
cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003
To je dobrej nápad. Chci vidět, jak to zařídíš....nemyslim to takhle. Nic se tu neděje, protože tu nejsou žádná díla, víš?
cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003
Podle povídky Velikej dům soudím, že se čekanka nedokázala smířit s tím, že už je dospělá. A to by pomalu měla. Vždyť jí je skoro čtyřicet.
cekanka_ucekana
29. 05. 2003
Aki: Mám řešení na Tvůj problém - po osmým vynechej pro jistotu devátý (to kvůli inkubační době), pak to nebezpečný desátý a radši i jedenáctý a hned si dej dvanáctý, tím se vyhneš veškerým problémům a dostaneš do sebe více lahodného moku :)...
cekanka: Se Ti to tu nějak rozjelo - no, jako u cekanky :)...
cekanka_ucekana
29. 05. 2003
Já bych se k tobě přidal, ale bojim se, že to bude masový....ale, co to kecám, je tu dobrá společnost, tak proč otálet. Pusť se do mě.
cekanka_ucekana
29. 05. 2003Monty_Python
29. 05. 2003
Aki: Jasně, já vím - jen tak tušit co, váhám mezi popelářem a rumunským pastevcem :)...
StvN: To víš že to bude masový, cekanku prostě všichni milujou, to se nedá nic dělat...
cekanka: Hele, dostal jsem nápad, jak si vydělat na ten barák - chtěj od každýho člena klubu vstupní dvacku a za chvilku to máš :)))... A tu poznámku o dávání jsem nějak nechyt, zkus to znovu a pomaleji, dky :)...
Potřebujeme jednoho dospělého, dobrovolníci, hlaste se teď... No tááák, bude to? :)
cekanka_ucekana
29. 05. 2003Monty_Python
29. 05. 2003
MP: Ha há, bublifuk jenom za rozum? Kde bys někoho takovýho, kdo by to bral, sehnala?
StvN: Cože? Ty bys cekance ani tu dvacku nedal? :)))
cekanka_ucekana
29. 05. 2003
cekanka: Já můžu upravovat jenom odkazy... Ale jsem se díval do svého klubu a nic jao připojit diskusi jse stejně nenašel, tak nevím, jak to funguje...
Chytej, házím... Sakra, vedle, hej ty, necháš to ležet? Kam běžíš? Nééé... No, tak jsem o dvacku lehčí, tak znova, chytej, házím :)...
Monty_Python
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003
Ani nééé, to jsou jen důkazy toho, že s rozumem jsou akorát potíže - prostě je to statek, kterej nikdo nechce - to máš podobný, jako kdybys chtěla prodávat díry do břicha - kdo si to asi koupí?
cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003
Hmmm, tak to jsem zvolil blbej příklad, uznávám... Tak co třeba vypálený oči? To už si snad ženský nekupujou... Nebo jóóó?
No jo, se zeptej nějakého úspěšného vůdce klubu, to bude asi nejlepší :)...
Monty_Python
29. 05. 2003Monty_Python
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003
MP: Jo, to je druhé vysvětlení - třeba si ho kdekdo syslí doma pod matrací a nechce ho moc ukazovat, aby se neošoupal...
cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003Monty_Python
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003Monty_Python
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003
Vy mě matete. Ale myslim, že je tam - chytrej to nepozná nikdy. Jo to je taky logický, ne?
Monty_Python
29. 05. 2003
MP: To je o definici blbce - pokud si řekneš, že ve chvíli, kdy si někdo připustí, že blbec je, už jím tímto být přestává, pak takovýho člověka fakt neznám :)... Pak taky jde o to, zda jde o blbce povahou či intelektem...
Prostě je to nerozhodnutelná teorie a záleží na zvoleném modelu, tak.
cekanka_ucekana
29. 05. 2003
No já myslím, že spousta blbců tuší, kým jsou. Ale většinou se snaží to zamaskovat.
cekanka_ucekana
29. 05. 2003
Důležitý je, že blbci je to jedno. On neni blbec. To jen my (neblbci?) ho třeba máme za blbce. No nic, je to trochu začarovanej kruh. Co bude s těmi příspěvky?
No nekterý blbci na maskovámí svojí blbosti vynakládají tolik energie, že kdyby jí vynaložili na zmoudření, tak by blbcema skutečně být přestali. Ale to je ovšem ani nenapadne.
Stvn - z toho plyne že je blbost relativní. Absolutní blbost existuje jen tehdy, když se na ní shodnou všichni pozorovatelé, včetně blbce samotného. Například šlápnout do hovna, to je absolutní blbost.
cekanka_ucekana
29. 05. 2003
No jo, když postavit zámek ze lží je o tolik snazší než říct - hele, já fakt nevím, kudy máme jít - teda pro chlapy, já osobně naprosto nemám orientační smysl a rád to přiznám, protože kdybych to měl maskovat, musel bych vždy, než vyjdu do ulic, hodinu studovat mapu okolí :)...
cekanka_ucekana
29. 05. 2003
Já to taky říkám... Ale ono to občas přecejen trochu námahy dá - ono když na to člověk přijde po pár letech mlžení, musí se pak s lecčíms vyrovnat...
cekanka - blbost, před ženskou se člověk musí přetvařovat. Přeci nemůžu přijít k ženský a říct: "Bral bych nějakou mladší, ale nemám u nich šanci, tak se holt musím spokojit s tebou." Nebo nějakou jinou upřímnost.
cekanka_ucekana
29. 05. 2003
JASAN: No, zrovna tuhle upřímnost já ještě říkat nemusím, takže do toho nemám co kecat, ale - kdyby tohle nějaká ustála, nebyl by život s ní fajn?
cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003
Ha, jsem právě zjistil, že auditorium v klubu mám... Tak nevím, jak se tam vzalo - no, aspoň Tvých rad využiju, až si zase založím nějaký klubík :)...
cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003
Ono když ženská nějakou pravdu ustojí, tak je to upřímnost, a když jí neustojí, tak je to neomalenost. Ale existujou také nepravdivé neomalenosti.
Pokud chlap dokáže správně odhadnout, jaké neomalenosti ženská ještě ustojí (bez ohledu na to, jestli jsou pravdivé nebo ne), tak ho dotyčná bude považovat za nejupřímnějšího člověka na světě.
cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003
No jéje. Tys tady pěla ódy na upřímnost. Já miluju falešný ženský, co uměj hrát na mou mužskou ješitnost. Co to uměj dělat tak, že si toho nevšimnu. Protože když si toho všimnu, tak mě to dost otráví.
cekanka_ucekana
29. 05. 2003
To říká každá, že nelže. Já taky všem říkám, že nelžu. I když už tím že říkám že nelžu, lžu.
A teď už jdu makat. A manželce řeknu, že jsem makal. A nebudu jí říkat, že jsem strávil dvě hodiny na netu, protože to není nevyhnutelný.
cekanka_ucekana
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003
Tak cenzuruj a klidně mazej, snad nejsem moc drzej, když jsem si vytvořil vlastní kategorii, jenom tak, pro pořádek.
cekanka_ucekana
29. 05. 2003Don´t_worry
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003Don´t_worry
29. 05. 2003cekanka_ucekana
29. 05. 2003
Čekanko, vem mě taky do klubu... jak se uchází o členství? Já su tupoun, ještě v žádným klubu nejsem, tudíž neumim.
cekanka_ucekana
29. 05. 2003
Ha, budu první... To by skoro chtělo něco moudrýho.. Tak jóóó:
Lidi, slyšte: Když se kácí les... někdo se fakt nadře...
cekanka_ucekana
28. 05. 2003cekanka_ucekana
28. 05. 2003cekanka_ucekana
28. 05. 2003cekanka_ucekana
28. 05. 2003cekanka_ucekana
28. 05. 2003cekanka_ucekana
28. 05. 2003
Jo jo, nohy jsou základ... A na pevném základě se dobře staví... Tak jaktože si stěžuješ na sebevědomí??? :)))