Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO ptácích a stáří
13. 06. 2003
25
0
4209
Autor
Elyanne
Potkávám jednu starší dámu,
co odívá se do šedé,
Podléhám trochu někdy klamu -
- v sovu se měnit dovede!
Potkávám také paní, která
má ráda barvy v odění.
Na těle nosí různá péra -
- v papouška se mi promění!
Až budu jednou stará paní
a až čas vlasy postříbří,
Papoušek? Sova? Ani za nic!
Byla bych radši kolibřík...
jejo :) velmi pekne
ale este je to daleko a dovtedy ta caka toho tolkoooo... :))
Ale né, já jsem jen napodobovala strejdova Žaka. Ten říká místo děkuju kuju a napodobuje hrdličky. Fakt. :o)))
Wopi: Přesně tak... rozum to je jenom takové "zaklínadlo", aby se děti ve škole pilně učily... něco jako pohádky na dobrou noc, aby furt neřvaly a šli si už zmetci konečně lehnout. :o))
Albi: Tak dobře, no... Já to teda beru...
Víte, že je to poprvé, co mě někdo upozornil na to, že taky stárnu? Já si toho už všimla sama, ale tak nějak jsem doufala, že okolí to uniklo. Tak touhle říkankou se to asi provalilo. :o
Elyanne, průšvih je v tom, že na fyzičnu je zub času vidět okamžitě... Teprve když objekt tebou sledovaný promluví, tak občas zjistíš, že jeho duševno stárnout jaksi pozapomnělo... :o)) A pak jsou odstrašující případy, mezi něž (naštěstí) nepatřím, u nichž je duševno s fyzičnem v souladu. Poslední kategorii tvoří ti, kdož stárnou vnitřně daleko rychleji, než to jejich skelet stíhá... :o)) Já bych však řekla, že ty budeš patřit mezi prvně zmíněné... ;o))
Yfča: Tak tak... jsou lidé, kteří k rozumu asi niky nepříjdou, i když by už na to mohli mít věk. Vím o čem mluvím, občas jednoho takového vídám v zrcadle :o))
rozum... to existuje?? já myslel, že je to něco jako "modré z nebe" nebo "svatý grál" - něco mýtického či nedosažitelného
žejo
já si to hned myslel, že takový to "až dostaneš rozum" má stejnou hodnotu jako "až vyhrajeme 10 milionů, tak..."
:)
Rósum? To být jako ten, co vynašedl ty Róbots?
Wopi: Modré z nebe existuje, mají ho v každé samošce. Hledej mezi cukrovinkami.
Moc hezké!*
kalais: Elyanne si umí pohrát nejen s formou, ale i s obsahem.
Mám se urazit nebo ne? :o) Sice jsem mladá, ale na stařenu se jaksi necítím...
Děkuju vám.
Až budu jednou stará paní
a až čas vlasy postříbří,
Papoušek? Sova? Ani za nic!
Byla bych radši kolibřík...
Elyanne, tohle je ve své podstatě programové prohlášení našeho věčně mladého klubu! ;o))
Ely, jestli jsem se Tě dotkl, tak promiň. Ale je to o stárnutí (stárneme všichni už od narození). A všimla sis, že jsem to dal do rubriky "I mladí stárnou?"
Dnes jsem jak sova, tak papoušek, ale místo kolibříčka se mi nad hladinou Orlice mihl raději ledňáček :c) potvůrka peříčkatá... Hezky poskládaný, moooc hezky :c)*~*
No to je fakt... z Tebe by byla i tak celkem sympatická sovička. Bohužel kolibříka tu nemám, tak snad jen :o))*
Majka_z_Gurunu
14. 06. 2003
Kolibřík...
...točí se jak svidřík .....
Má smysl dávat ještě tip? když všechno co čtu od Tebe je skvělé? přec ho tam fouknu ....