Ale:))) změna tématu a zase dobře:))
Jeden nekritický*
-------------------------
nehádejte se vy dva.. Cavalerista dělá dobrou práci
mám tě rád ségra.. i tvoje texty, tvoje vidění.. on jenom otesává, co má.. a tam, kde to má smysl
já jsem rád, žes nakousla další témata
pokračuj, prosím
já ji viděla minulý týden na Muzeu.
vypadala pořád stejně...
... zdá se mi, že buď skutečně nejsi schopná vnímat to, co je napsané, nebo to neděláš záměrně. Řekni mi tedy, kde jsem jen slůvkem zpochybnil Tvé právo podívat se na mé kritiky? Tohle mě opravdu rozčiluje, protože takovýmhle způsobem se nedá žádný rozhovor vést. S jazykem to není až tak zlé, jako spíše s tendencemi podsouivat druhým názory a myšlenky. Když já řeknu, že slaná voda není dobrá na pití, dostane se mi od Tebe reakce, že jsem vrah a proč chci ty mořský rybičky vyvraždit. Takhle se jednat nedá.
A ještě - trošku mimo, proč jsem měla pocit, že by mohlo být negativně vnímáno, že jsem šla po tvých stopách - po kritikách. Už jsem to jednou totiž udělala, (vlastně, dělám to běžně), ale někdo to přirovnal k metodám STB a tak podobně. Takže proto má reakce. Nějak jsem očekávala podobnou reakci. A to jsme lidi, kteří se slovy pracují. :-) To se uhladí a bude dobře. :-))
... až na malé záchvěji je to jen snaha o popis viděného .. a tak myšlnka, v tomto případě spíše záměr, než myšlenka dalece přesahuje zpracování a poezii ... a nespraví to ani dojemný závěr ..
Cavalero: máš pocit, že se mi vskutku nepodařilo zachytit náladu a atmosféru?
.. do jisté míry ano ... jediný silný moment je závěr, což na jednu stranu může být dobře ... ale zbytek básně až příliš přerůstá v podstatě o reportážní snahu a ztrácí z poetična .. alespoň dle mne
No vidíš, závěr - vyčítán jako příliš sentimentální, vlastně zbytečný, a já to vlastně taky tak trochu cítím podobně.
Četla jsem si některé kritiky, které píšeš, abych zjistila, jaká poezie se ti líbí. Tahle to asi nebude. Dokonce natolik se ti něco podobného nelíbí, že to nepovažuješ za poezii. No jo, každý má své mantinely, ve kterých se zmítá.
Ale zase - přestože já tohle za poezii považuji, netvrdím, že zrovna tahle báseň je bůhvíjak povedená. Koneckonců - z toho, co natropím, bych se do krve prala jen pro pár věcí. Nu což, až napíšu něco, o čem si budu myslet, že by se ti to třeba i mohlo líbit, pošlu avízko. :-))
... myslím, že jsem nikde neřekl nic o tom, že toto není poezie. Je hezké, že sis dala tu práci a přečetla si mé kritiky, já jsem u Tebe sice nic podobného neudělal, ale z komentářů, které byly od Tebe napsány na mou adresu mohu říct, že snad více než na poezii máš talent na podsouvání druhým myšlenky, názory apod. ... avízko pošli, rád si přečtu.
Cavalera - ajta, to nám to zklouzává od hodnocení poezie ke kritizování člověka. Tohle se snažím důsledně oddělovat. Proč bych nemohla číst tvé kritiky, když ta možnost tady je. Vpodstatě je to jeden ze zajímavých způsobů, jak poznat člověka. Jeho názory. Zajímalo mě, jakou váhu přikládat Cavalerovi, jako kritikovi. Co se mu líbí, co se mu nelíbí. Rozhovor je vcelku o ničem, jako většina disputací tady na Písmáku. Zacyklené debaty. Holt je jazyk jeden z nejkomplikovanějších a nejmíň schůdných prostředků k dorozumění.
ten dokument to vystihuje dost přesně... co s ní asi teď je? nedávno ji ještě viděli v Praze...
***!
Witch: já jsem ho viděla dvakrát, a pokaždé hrůza a děs. Právě jsem si říkala, protože byl dost starý, ten dokument, jestli ještě žije.
pokud žije, tak zřejmě ne na dlouho... bohužel, už v tom dokumentu jí přece dávali jen několik měsíců života... je to hrůza
Ten nadhled ve Tvých textech,
to není samo sebou.
Spíš samo Tebou.
Jsi sama sobě nadhledem.
Na bledém
v šedi není vidět bílé.
Píšeš
rudě
.
Porád Tě čtu. A porád jsem nenarazil na nic, co by se Ti dalo pohanět. Čili pořád mlčím....:))
sorry, já jsem tu zase :))))))), jsem musela
celý je to sqělý :-) ************
nádraží, jako u clovrdika, jen aby byl v pořádku semafor :-)))
bezva
Prevít, říkal pořád, jak mě miluje
a v drogách probendil nádraží, vlak
který by mě odvezl k loukám, k řekám.
V kašně leží zdechlina holuba. A je listopad.
Mávám na auta, kdo si mě dá k pozdní večeři?
Boláky zašminkuji. Tak ještě naposled. Zítra
po kolenou, slibuji, polezu hledat nádraží.
Tam, někde, na konci kolejí
Připomíná mi to jeden dokument o narkomance, který jsem viděla v televizi *****
ten prostředek je výbornej, fakticky
a ten obraz s holubem taky *
(já bych to ufikla za tím naposled, ale stejně se ti to moc povedlo :) )
a vůbec
povedlo se ti tam fakt přesně zachytit to, jak se takhle z léta stane listopad, ani nevíš jak, tenhle pocit jsem některý roky měla úplně přesně tak, jak ho mám z tvých obrazů v týhle básni... ten začátek je vlastně taky skvělej :), úplně cejtíš tu vůni slunce a letní večer etc.
čím víc na to koukám, tím víc vidím, jak moc se ti povedla ta atmosféra... takhle bych sakra chtěla umět psát! ***