Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePátek
08. 08. 2003
24
1
2540
Autor
REDH0T
Dneska jsem si udělal radost. Je pátek, blíží se víkend, papíry v koši, žádný telefén. Utrhl jsem kousek černé díry. Zmačkal ji a ušlapal z ní placku. Uchopím do pravé ruky nůž a do placky vyryju pravidelnou rýhu. Od okraje do středu. Nebo do čtvrtka. Pozvu Pavla, co umí hrát na foukací harmoniku. Opatrně do dlaní budu chytat jeho tóny a umístím je do drážky. Tak za hodinu to mám. Dál jen budeme sedět, pít a poslouchat. Je pátek. Vždycky si v pátek uděláme s Pavlem radost.
1 názor
Marcela.K.
23. 01. 2008Andřich_Nepojal
15. 02. 2005
nááááááááááádheraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Asociuje mi to asi 3 různé věci, které miluju! Někdy Ti pofím ...
Šmankoteee, jsem z toho pif paf ...... fakti jsem nečekala, co na mě z tebe vykoukne za písmenka....
Hnedky jdu poslat avízko..
FatalError
11. 02. 2005muflonšnek
28. 11. 2003
Jo, je pátek. Od rána se na mě valí hromady papírů. A tak jsem si řekla dost. A už 30 minut čtu REDHOTA a cítím se úžasně. Asi to bude tím, že ták úžasně píšeš.:-)))
Moc prima dada nonsens! :-)
A radosti není nikdy dosti, tož jen tak dál!
Pozdravuj Pavla.
***