Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senohy v teple
dnes ráno jsem šel po ulici a na nohách měl papuče
měl jsem papuče a nikdo si jich nevšiml
zarmoutilo mě to, protože byly hezké
to nic, chlácholily mě papuče, pojď s námi raději počítat dlaždice
a já počítal, a znovu vyšlo slunce...
10 názorů
malinka_hvezdinka
08. 06. 2008
klub :o)
jenom nevim, kam zmizelo jméno autora- tohle napsal malej_blázen, pokud si dobře vzpomínám...
Igor_Indruch
16. 12. 2003
ježiš to je fakt hezký..se vším co tam je..
oceňuju,když to někomu de..*
Jen škoda že sem tě v papučích neviděl, slušely by ti takový ty crazy rebelský důchodky:) No, nerad to dělám ale nutíš mě k tomu ... TIP ... a zamysli se nad sebou...
To je ale pěkná crazy miniatúra.Je vidět, že jsi správná rebelka a že čteš cosmogirl.Crazy časák.
Svou básní jsi chtěl vyjádřit marný boj proti společnosti.Jsi navlečen ve slupce vlastní originality a osobitého ega (použil jsi symbol bačkůrek).Společnost však ignoruje tvou osobnost a záměrně tě přehlíží.Jsi rozpolcen, protože nevíš kdo má pravdu.Procházíš krizí a chceš spáchat sebevraždu ("zarmoutilo mě to").Tu náhle však tvá osobnost vítězí, uvede tě na pravou cestu a tím dovršíš své rebelství.To vše se odehraje v noci a ráno jsi již klidný a vyrovnaný (a znovu vyšlo slunce)
....a proto se mi to líbilo TIP*
malej_blazen
17. 09. 2003
Asi si myslis ze ten zaver je na tom to nejlepsi, ale promin je to celkem dobry ale ten zaver si mel vymyslet originalneji