Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMrtvolný hnáty - metalová píseň pro manžela (teda jako pro Kvičáka Doudu)
06. 10. 2003
20
1
1727
Autor
Kvičislava_Doudová
Mrtvolných hnátů kredenc je plná
Červíci hodují mlaskavě
Vzpomínky spláchne krvavá vlna
Beďar mi dozrává na hlavě
Mrtvolný hnáty
tvýho jsou táty
Budliky
Mrtvolný hnáty
Hnijou jim paty
Budliky
Umrlec bledý příšerně chrčí
Songy svý ponurý o smrti
Mrtvolný hnáty zetlele trčí
Duši tvou zkaženou rozdrtí
Mrtvolný hnáty
tvýho jsou táty
Budliky
Mrtvolný hnáty
Hnijou jim paty
Budliky
1 názor
Eiffelovka
31. 08. 2011
Bobísek: vyhledem k tomu, že jsem na písmákovy opravdu pouze chvíli, neznám tvorbu všech a nesetkal jsem se s texty Kvičaka Doudy.. takže jsem vyjádřil jen pozastavení nad tímto textem.
A podle upozornění by bylo asi zbytečné se Kvičakovímy texty seznamovat, když je tento text parodií.
A jak jsem již říkal pokud je tento text (jakože je) parodií tak budiž... ale kdyby nebyl..tak se k tomu vytahoval můj náyor na něj.-)
Určitě hodno
tučného tipu!
Co ještě mohu praviti?
Morbidní báseň
jemného vtipu...
...Beďar mi dozrál na řiti...
;-))*
Playwithfire
08. 10. 2003
Playwithfire: netvrdím že psaní rozůmím tak či onak, pouze jsem vyjádřil svůj subjektivní názor na daný text , coby text písně a v případě že by nebyl parodií tak za pozornost dle mě nestojí -)
Každý máme svůj úhel pohledu, podle nějž si utváříme názory a souhlasíme s vyřknutým názorem či nesouhlasíme..-)
Morre, přečti si poznámku anonyma pár řádků nad tebou a podívej se na díla místního autora Kvičáka Doudy. Pochopíš, že je tohle parodie na jeho "písňové texty". Podle mě je to parodie víc než dobrá. :-))
Tak teď nevím, jestli se mi líbí víc tahle nebo ta druhá, ale to je asi jedno:-))Jen tak dál a každý den budu mít dobrou náladu. Dík:-))) Tip!
Dr_Mephisto
07. 10. 2003
:-)))
Tak tohle mě fakt dostalo. Je to naprosto skvělej text, totální nářez a záhul. Prostě žrádlo, skvělý hácéčko.
Supertip ***
BUDLIKY BUDLIK, DEJ SEM TEN DUDLIK (P. Nos)
Hustá píseň! Jsi lepší než manžel (tedy myslím Kvičáka Doudu samozřejmě). Určitě to v metalu někam dotáhneš! Taky supertip! :-))*****
Playwithfire
06. 10. 2003
no, nevim. cos ae kritiky textu tyce.. ehm, ono to mozna s muzikou je i sranda a tak, ale myslim ze Hardcore stejne jako Metal maji vetsinou v textech trochu vic nez hnijici mrtvoly a cerviky, je mi lito.
aha. tak to jo :)))) parodie na metal je to opravdu skvela!
Opravdu se omlouvam a je mi to velice trapne... ma kratkozrakost.