Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se*
11. 10. 2003
15
0
1748
Autor
Mamutě
Mé vlasy znají už tvé dlaně,
zase mám krásně nedospáno.
Kohout křídly odhodlaně
mává a volá nové ráno.
Choulím se k tobě napůl spící,
svítání voní po skořici.
Obloha v rose courá vlečku,
chleba z bochníku lámu ti.
Sledujem, jak mi na hrnečku
dovádí modří mamuti.
Hladíš mě jako vánek klasy.
Tvé dlaně znají už mé vlasy.
mě se tam líbil...:-) jsem si ho doslova na tom hrnku i dovádějícího, představila :-)
Dospěla porota k rozhodnutí ?
Ano, Vaše ctihodnosti.
Obžalovaná je vinna (v plném rozsahu obžaloby).
j_i_r_i_k + Mamute: jakakoliv stoji za to byt sem napsana - rozhoduje autor.
a pro radost ....
rire: To dost záleží na tom, co od tohoto serveru očekáváš (a také co od něj očekává správce :) ), případně jde o vymezení pojmu "stát za to" - tento je jistě značně subjektivní, čímž je prakticky znemožněna rozumná diskuse bez bližšího vymezení... Proto mohu říci jen - ano, máš pravdu - předně primárně určitě rozhoduje autor, no a tvrzení před pomlčkou - nenapadá mě zrovne definice užitých pojmů, při níž bych s Tebou mohl souhlasit, nicméně nemohu vyloučit, že taková existuje a je to právě ta, kterou máš na mysli :)...
j_i_r_i_k: Server je z definice dedikovan amaterskym autorum a jejich tvorbe. Pokud budu vychazet z teto definice, pak je za validni prispevek povazovan kazdy, ktery autor napise (a ktery splnuje pravidla postovani na serveru). Souhlasim, ze "stat za to" je subjektivni pojem - ale odvadi od predmetu diskuze. Proste co autor usoudi ze muze jit ven, at je venku.
---
Adresaci' prece basen neprichazi o sdelovaci hodnotu... kterou si v ni kazdy muze najit sam.
Umis pohladit, to tady zas tak bezne neni... spousta lidi tady usmernuje svoje depky (ja obcas taky), ale tohohle je tady proste MOC malo. Jen houst a vetsi kapky! *
j_i_r_i_k: To je jistě názor do pranice, na který máš právo...a najde se hromada těch, kteří s Tebou budou souhlasit. Jenže na druhé straně:
- určitě nejsem jediná, stačí se po Písmáku trošku porozhlédnout :o)
- uznávám, že to není žádný veleskvost (já to musím vědět líp než kdokoliv jiný), ale je to stejně tak část mne samotné jako ty ostatní, z Tvého hlediska možná "vhodnější". A pokud nikomu neublíží, proč bych ji nemohla přidat k ostatním (věř mi, že hromadu těch opravdu jenom rýmovánek sem nedávám a že jsem i nad umístěním tohohle "dílka" docela přemýšlela - může mít totiž třeba i nějaký jiný účel...:o))
- z čistě hysterického hlediska to není nic neobvyklého: za baroka byly neobyčejně oblíbené sbírky příležitostných básní (blahopřání k narozeninám, k ukončení studia, přání šťastného návratu z cest - každý typ má svůj vznešený latinský název, který jsem se ovšem odmítala učit zpaměti...:o)), říkalo se jim tuším silvy.
Jinak moc děkuju za názor, jsem ráda, že jsem Ti stála za napsání glosy :o)
všichni ostatní: Moc jste mě potěšili. Děkuju.
Don´t_worry
11. 10. 2003Don´t_worry
11. 10. 2003parallelka
11. 10. 2003
Což o to, hezké a milé to je, ale nepatří to spíše onomu v prologu zmíněnému než písmácké obci?