Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRáno
23. 10. 2003
9
0
2014
Autor
Pirka
Víš, co je dobrý na tom špatnym, co bylo?
... že už to není ...
A každé ráno je nový začátek.
Každé nadechnutí.
Tak dneska bych se potřebovala nově nadechnout....znovu se probudit....
Neznáš náhodou Star Trek? Je tam jedno rčení: "Vlastnit den!" Dalo by se říct, že je to skoro bojový pokřik. A znamená to, že prostě ráno vstaneš a už od začátku dne ho pevně držíš ve svých rukou, ve své režii a nenecháš si ho vyklouznout. No a potom ten den patří jen tobě, vše se ti v něm daří a vše jde podle tvých představ. Vlastníš svůj den...:o)
Adame - nejde ani tak o poznání, jako spíš o uvědomění, o prožití, ... si myslim : )
A vůbec, děkuji všem zúčastněmým : ) ... Seregil - je fajn rikat veci, proti kterym nemuze nikdo nic namitat : ))) ... a myslim si, ze Witch - omlouvam se, ... ale nemas pravdu - stiny a ozveny zustanou v minulosti - a ta neni ... takze je jen tva volba, zda se rozhodnes ty ozveny poslouchat ... realne neexistujou - o tom jsem psala - ale je to spíš o pocitu, než o názoru. KKKKKKKKKKKK - slyšet nestačí ... to je celkem problem : )