Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sena konci vesmíru
Výběr: Cavalera
04. 11. 2003
12
0
1796
Autor
Dirty
(vidím)
průhledně a vlasy
smotané v pavučiny
očima zamotané
do rtů
(jako červené stromy)
a v nich letokruhy
vrásek
Navždy_Tvůj
05. 11. 2003Navždy_Tvůj
05. 11. 2003Romantická_dušička
05. 11. 2003
ta prvni cast mi prijde jako okamzit tesne pred polibkem... "očima zamotané do rtů" ...
vazne je to moc krasne... *
Rozervanec
04. 11. 2003
vlasy ve rtech jako červené stromy... hůůů!!!
díky moc a líbí se mi šmudlo:o)
:o*
hezký obrazy ... křehce pavučinový .. má to v sobě potenciál navodit příjemnou představu s úsměvem :-); TIP za to
Ty mi prostě nevěříš, tak já teda odhalím pozvedlé i pokleslé obočí a víš co:
"průhledně" se mi osobně líbilo jako první tím, že lze být chápáno jako množ číslo podstat. jm.... Od slova průhledeň :o) Asociují mi osobně oči ale to je fuk... každopádně je tu i rovina vidím - průhledně...
Další pavučinový obraz by mne nechal chladným, nebýt té mazané závorky), která přestavu dokeslila jinak než to znám, nově ... nečekaně. přes červené stromy v závorce se dá jako přes optiku krasohledu dívat na přeešlých pár veršů, a to vše jistě s potěšením :o).... letokruhy vrásek zní už lehce samoúčelně, nejsou organicky včleněny do obrazu, jsu jen jakoby přidány... Celkově prima s drobnými výhradami:o)... A píšu to protože jsi to chtěla v smsce, jo?:o) Tak se nezlob a piš s chutí dál:o)