Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoznání
11. 11. 2003
7
0
1721
Autor
Adam_G
Konec vnímám vždy jako ztrátu,
nikdy jako začátek něčeho nového.
konec je potřeba k zhodnocení celku. Bez konce by bylo i to nejkrásnější nekonečná nuda. Konec nás nutí si věci uží(va)t.
Dragonangel
08. 07. 2004Pán_pupenů
16. 01. 2004totální_mrzout
20. 11. 2003
Tak to jsme na tom stejně, jednoduchá myšlenka, nad kterou ale člověk kolikrát ani neuvažuje, a protože si mě k tomu přiměl, tak to cením :o)
Máš pravdu, konec je ztráta, ale tím, že něco skončí, vždycky začíná něco nového nemyslíš???
aha...nevšimla jsem si předtím, že je to zařazeno jako citát...tak se omlouvám za sáhodlouhé rozebírání - zbytečné.
Ne, já s tím nesouhlasím. Samozřejmě to tak je, když je ten konec aktuální a bolavý. Ale co potom? Znova otevřeme oči, srdce, jde se dál, za támhletím obzorem bude líp...nebo za tím dalším...? A zjišťujeme, že otevřené oči nestačí, že k opravdovému dalšímu začátku je potřeba otevřené srdce. A tak jsou naše srdce opakovaně násilně zavírána, otevírána, lámána...a to všechno je naše cesta...
Píšu blbiny, co? To stejně všichni ví..:o) Ale základ je jen to, že pokud si uvědomíme v tom konci, že ten nový začátek je nevyhnutelný, pkud nemáme zůstat na místě...je ten konec a ta bolest kratší...
Nu je to citát a proti citátu se nedá nic, než souhlasit či ne. Nejde ho kritizovat.Jen by mě zajímalo jakvnímáš konec něčeho špatného? Taky jako ztátu, nebo spíš, že něco získáš?