Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLaska a Zklamani
17. 11. 2003
15
0
3012
Autor
Mila_cik
Láska a Zklamání
Proč to tak bolí mít někoho rád, zcela mu věřit, o někoho se bát.
Co je to láska? Možná jen cit nebo jen pojem, jenž neznamená nic.
Ze začátku je opravdová, později bolí, a rány, jenž zanechává, těžce se hojí.
Nevěřím na lásku, težce mě zklamala.
A jizvu v srdci mi nechala.
Je mi jen šestnáct, jsem ještě dítě.
Rady říkají - svěř se, nikdo nezradí Tě.
Chci být jen sama, jen tak bez lásky.
Chci sedět na louce a pozorovat oblázky.
Co je mi do lidí, kteří jsou kolem.
Když lásku neznají, znají jen ten pojem.
i v 16 to dokáže sakra zabolet...ale známe -co Tě nezabije,to Tě
posílí - /já vím,kecy no/ hezký..
Vážně nemáš za co..jsi skromná,to je hezké...jen tak dál a další úspěch určitě přijde v závěsu ;o)
Andřich_Nepojal
14. 11. 2004
připomnělo mi to moje dřívější psychické stavy. taky jsem se tak cítila. dnes se mi to těžko hodnotí, jsem na jiný vlně. rozhodně jsou to opravdový pocity
Sákryš. Ještě pár let, trochu vybrousit styl a bude to geniální. Už takhle je to zatraceně moc dobrý, zeména nápadama. Btw. já už si v šestnácti myslel, že su moc starej a chtěl jsem zpátky do školky...je zajímavý, když si člověk uvědomí, že je jen dítě...a celý život jím víceméně zůstává. Uvnitř. Snad.
Tip
Jajoch: Díky....na takový poklony a chválu nejsem zvyklá..ale mooc mooc Ti děkuji..Těší mě to..:-)
Petr_Pan: Já zase nedoufala, že ještě existuje kluk, kterej jen po tom sexu nejde...:-) Díky...
Moc smutná ..
Jsem rád, že existujou šestnáctiletý holky, který hledaj Lásku a ne ten pojem, pod kterym se skrejvá jen sex - si mi udělala radost :-)
TIPík
elektro_nick
27. 09. 2004elektro_nick
27. 09. 2004
no jsou v tom mouchy a slo by to dost vylepsit :-D
mno nechci rejt
spis me zaujal obsah
Je mi jen šestnáct, jsem ještě dítě <<< treba
to by me zajimalo jestli i rodicum tohle rikas kdyz nekam jdes
Nemáš zač, to já děkuju, že někdo našel správná slova pro to, co já taky cítím...
Teď je na sedění na louce dost zima, možná bys měla zajít někam dovnitř, kde se topí ... pokud teda zrovna nejseš v nějakých teplých krajinách :-)
Mohu-li prosit, pak bych v tomhle dilku rad videl hacky a carky. Je rozdil mezi tim, kdyz neco pises z hlavy a timhle "planovanym" (vim, spatne slovo :) dilkem.
V tom dilku mas dost klise, ale z toho vyrostes :)
A jeste par citatu:
Láska začíná tím, že je člověk osamělý a končí tím, že chce být sám...
Je mnohem lepší zapomenout, než neustále vzpomínat a trápit se....
První láska je příslib, že ta další vydrží. ....
Je to krasny,staci se zamyslet nad podstatou a da se pochopit co citis!!! ****TIP
Tu první větu jako bych už někde četla, snad jde o shodu náhod. A celkový dojem? Kladný. TIP.
Augustin_Šípek
17. 11. 2003bluebutterfly
17. 11. 2003
jsou dva city, ktere se pletou...laska & zamilovanost.....:-). Nebo, prijde jinej. Je to klise, ale kdo v 16 nepise klise o lasce, zivote ci smrti. Je to uprimny a to se mi libi....:-)*