jo jo jo (a je to HLUBŠÍ jo jo jo)
T + avi
Jak řekla Aaria, život je fajn, my si ho těžkým a složitým jenom děláme. Já ti dám taky TIP
Chtěla jsem napsat něco jako Imane, takže už jen tip
Líbí se mi hlavně ten konec:)
tu závěrečnou větu bych zmenšila nebo zešedivěla, trochu tluče zbytečně do očí
moc mne těší tenhle styl "pokrčenejch ramen", hlody jako
do masivního barovýho pultu
z dubovýho dřeva, vyryju
svoje iniciály
( Je hezký, když po vás zbyde něco hodnotnýho )
přitom to neztrácí na úsměvný vážnosti
doufám,že tam máš aspoň nějaký broskičkový nebo tak:-)
nejvíc se mi líbí ta první sloka,ta je úplně nej a taky ten jahodový koktejl,a konec to vše dotváří.....prostě hezké počteníčko tipnu si:-) P.S.a kde je ten čaj?:-)
nestih sem,ňáká náročná ne? ale klid už se mi vaří voda, za chvíli zaliju kompl.
a díky
jo... nohama na zemi.. a rezat do tech zamku pejspolkou.. :-)) jedine tak prezijeme..:-)))*
zajímavé, neotřelé a dobře zpracované - *!
Vzrušuješ mě - ještě chvíli a postavím nám rozkošné hnízdečko lásky z těch nejjemnějších větviček....
Ooch povedené, zvlášť ta pasáž s tím melounem a pistolí se mi libí, můj tip a obdiv + klubík...
ach bože! Prestiž tvého klubu mě sráží do kolen.Jsem toho opravdu hoden?
a ten meloun tam byl specielně kvůli tobě.Věděl jsem že se ti bude líbit
tak teda moc díky - jak už jsem říkal tvého názoru si moc vážím
tohoto obzvlášť :)
není třeba snažit se o poslední verš s velkým pé... není!
jinak velmi :)
*
Nemyslím, že se první strofa tak radikálně liší od ostatních. Pro mě je pevně svázána s ostatními částmi. Nebudu to rozebírat nijak podrobně ( pitva by to dílko zabila ), ale zkus ještě jednou mrknout na název díla a ostatní strofy (hlavně tu poslední). A dívej se na to jako na celek, ne jen na jednotlivé sloky.
Na druhou stranu myslím / doufám, že v tom každý objeví něco vlastního, tzn. že na každého by to mělo působit trochu jinak, takže moc dík za názor
Já nesouhlasím s těmí, kteří míní, že první strofa je lepší než zbytek. Ono to tak sice na první pohled vypadá, ale skutečnost je jiná.
Ta první strofa je prostě jiná než ty ostatní a moc to k sobě nepasuje. Vypadá líp, protože má dokonale sevřený tvar a je hezky odosobněná, se skvělým nadhledem a odstupem.
Potom ale, takřka bez varování, přechází autor naopak k líčení svých niterných pocitů, následkem čehož je forma náhle o poznání volnější.
Celek tím pádem nepůsobí moc harmonicky.
Co s tím dělat?
První strofa ty další dvě k životu nepotřebuje a druhá a třetí tu první taky - jsou to vlastně dvě na sobě nezávislé básničky, nějakým nedopatřením napsané takhle těsně pod sebou.
tož vám tedy díky, lidé dobří
pane létající_blázen, nemám ve zvyku měnit své názory, i když máte možná pravdu - můj narcismus by to mohlo ranit.
Budu si muset vyškrtnout vaše sympatie ze seznamu věcí, kterými se můžu chvástat.......nejspíš se musím spokojit s vaším respektem...:((((((
( a dík za kritiku zvlásť tobě)
great vec....libi se mi a to primo moc.....t!!!!!
Začátek s emi líbí více. Ale jako celek je to též velice povedené. Myslím, že každý si vtom může něco najít. Je tam dost prostoru a to se cení *
První sloka je vynikající. A vůbec, celkově ty zámky demoluješ opravdu dosti vydařeně. :-) tip
muzsky s jahodovym koktejlem...inu, proc ne..:-). Je to fajn, ale tak nejak premitam, co tim vlastne autor chtel rici? Zacatek se mi zdal mnohem slibnejsi jak konec...:-)
Budu si namlouvat, že život je fajn .... Věci jsou tak jednoduché, ve své hloubce a podstatě, složité si je jen děláme. Život je fajn, jaký si to uděláš, takový to máš ... kauzální řetězec příčin a následků, ale i s tím se dá pohnout ... A realita ... co je to realita, iluze...¨
"Budeš-li chvíli zkoušet být fiktivní, pochopíš, že fiktivní postavy jsou někdy skutečnější, než lidé s tělem a tlukoucím srdcem."
"K tomu, abys žil svobodně a šťastně, musíš obětovat nudu. Není to vždy snadná oběť."
"Jsme hraví, bavící se tvorové, vydry vesmíru. Nemůžeme zemřít, nemůžeme se zranit o nic víc, než se mohou zranit iluze na plátně. Ale můžeme věřit, že jsme zranění, do těch nejbolestivějších detailů, do jakých chceme. Můžeme věřit, že jsme oběti, zabíjené a zabíjející, zmítané štěstím a smůlou."
(R. Bach)
Mohu-li doporučit Iluze od Richarda Bacha, pak to udělám. A pak to možná půjdem dál až k ...
Tip
Skleróza je děsná věc, takže ten tip, co jsem slíbila a neodťukla (snad se konečně zadaří)