Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlova jsou věci živé ti rozumím
Výběr: Cavalera
11. 12. 2003
18
0
7175
Autor
drfaust
...rozvazování tkaniček
Slova jsou věci živé ti rozumím
Částice varování anebo strach?
z hmotné podstaty vesmíru
je otisk rtu
i nečí slovo
má svůj
osud
je ztvárňovat padající list
když mně se cítíš
tak strašně osobně
jo a do toho všeho jsem dnes ráno nenašel brýle,
což je průšvih na úrovní gravitačního kolapsu jedné galaxie
Miroslawek
21. 12. 2003
No, i já jsem hnedle klidnější, ačkoliv jsem ani netušila, že nemáš brejle. Ale teď, když vím, že už je máš, je mi hned veseleji. :-)
Já je jednou měla v ledničce, hned vedle peněženky a klíčů. :-)
Sirril_Nemesis
12. 12. 2003Swedish_Nigg
12. 12. 2003
napred jsem precetl cele, pak znovu
pak me napadlo to precist po dvou radcich... 1, 2... 2, 3...3, 4...
*
To jedna z mých nejoblíbenějších figur... spojovat věty jedním podmětem či přísudkem dohromady a vkládat tak do nich více významů... vytvářet síť ve které se dá postupovat vícesměrně:)
Abych byl upřímný, ne vždy se to povede...:)
Tvůj přístup je rozhodně správný...
Další mojí zálibou je prostě vypouštět... záliba v elipsách...
a třeba tam místo toho vrznout něco jiného...
Na čtenáře to pak může působit zmateně, a tak si s tím musí dát práci... teda když chce...:))
Tak nějak to asi bude... jelikož si pamatuju, že jsem si v noční tramvaji prohlížel jistou osobu... bez těch brejlí by to na tu dálku... Takže jsem domu dorazil s nima!!! Ale kde jsou... ví Bůh.
Ačkoliv mám pocit, že mi tam stále a dokola něco uniká, stejně je toho tam i tak dost a zaujalo mne to:))) Zajímavý styl, zajímavé obraty.....
***
:)))
No to aby ten vesmír to všechno udržel...
Dyť už je to stařeček... slaboučkej.
von_Tikowitz
11. 12. 2003
Představ si, že jsem dostal záchvat sebezáchovy a byl jsem se najíst...:)))