Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOsudová
18. 12. 2003
12
4
4892
Autor
synáček
Jen jedno malé přešlápnutí
a jeden hloupě vtipný krok
.K čemu již další nadechnutí...
Osud mi chystá s velkou chutí
do pekel rovný skok.
Střelu, jež hlaveň opustila,
či vystřelený šíp
,těžko by moje ruka zastavila.
4 názory
kouzelná_květinka
18. 02. 2020Taková beznaděj a zoufalství z toho čiší... Je mi z toho smutno
...no...ano...často jsem na Písmáku....zašprýmoval...a několikrát to dopadlo špatně...
Mala_Princezna
24. 01. 2005Mala_Princezna
23. 01. 2005
Ano... dokážeme toho hodně zastavit... ale jednou vyřčené slovo už nikdy nezastavíš... můžeš se jen snažit mírnit následky jeho ublížení...
Díky, žes tu byla…
Mala_Princezna
23. 01. 2005Mala_Princezna
23. 01. 2005
Mala_Princezna: Ach tak... chápu... ano, to pravidlo porušuji stále... ale on to ani zákaz není... já, když říkám neděkuj, tak to spíš znamená něco jako... „přebíjení“ trumfem vyšším... ve smyslu: "neděkuj, ten kdo by měl děkovat jsem já...".
Osud mi chystá s velkou chutí
do pekel rovný skok.
dokáže ruka zastavit vůbec něco?
Asi ne...pobouřit, zneklidnit, uštvat,...možná... ale ne zastavit.
moc moc krásně řečeno( tvá báseň:)) )
tip
takhle se mi to fakt moc líbí(a jasně že i ty posledni dva řádky tam vnáší to téma, ale když to s nim bylo psáno tak je to nutný)
Dr_Mephisto
18. 12. 2003
zuzuzu: Promiň, já vím, že Ti budu připadat možná trochu prapodivně, ale nakonec jsem to tam opět vrátil a tak to už zůstane. Možná mi k tomu rozhodnutí "pomohla" i ta Tvoje zpráva...díky!