Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBáseň ve stylu Vissel
19. 01. 2004
14
2
8782
Autor
Voloďa
Skřehotám křehce
jsem ale magor
půlnoční traktor
lenivě odjel v pol
maluju na papír
ňáký cáry
je mi stále líp
a je mi to jedno
dám ti lásku
všanc
ztopořený
tapýre
JiřinaJiřinaJiřina
jen pro tu
mé srdce
stoná
kokodák.
2 názory
No dobrá, zkritizovala jsi jakoby mé začátky - první tři básně, které jsou sice už dnes považovány zde jakoby za legendy, ale kvalita v nich teprve bujila, což skromně přiznávám. Nechci nějak navádět nebo se vnucovat, ale pokud stojíš o ještě vyšší kvalitu přečti si díla spíše jakoby pozdnější.
alter__Nick
01. 02. 2005
obzvlast druha sloka me chytla..smeju se kdykoli si vzpomenu na ztoporenyho tapyra a tve srdce sttonajici kokodak;))
Vážně u tohoto (rádoby) díla stojíš o hlubší kritiku???Tak jo. Ztrácí to smysl, verše jsou hrozný (do pol..). Jinak obraty jako ztopořený tapýr, mně minimálně uvádějí do rozpaků..A třikrát Jiřina???
za "pol" a "kokodák" ti dám Tipa - ale jinak je to pořád stejný - Voloďa a jeho styl :)
Osobně si myslím, že ego některých autorů utrpělo, protože jsi velice humorně zaútočil svou "tvorbou" na tu jejich. Držím Ti palce i tomu se říká poezie. A ještě dám tipa :-))) ****
Postrádá to logiku...Půjdu si přečíst Vissela...snad pak pochopím. Ale již teď z toho mám pocit, že jde o kritiku která se má psát pod dílo autora... v tomto případě Vissela...a né jako hloupý humor...MÉ DÍLO, NA UKÁZKU JAK PÍŠOU JINÍ (mimochodem...hodně čtení a dobře klasifikovaní autoři)
Obávám se, že za tohle může příliš přístupný internet. Já bych to zrušila. Mladí autoři, kteří se teprve hledají, sem přijdou a jsou ovlivněni jakýmisi podivnými individui, z nichž někteří si dokonce (uáá) říkají básníci. Místo aby psal tiše do šuplíku, předkládá nám, cynickým a bezcitným zrůdám světa poesie, své výlevy citu. A my je rozerveme. Styďme se! Teď všichni čelem vzad, k předchozím dvěma dílům a povinně nasázet tipy! Howgh. Checht.
Jo, a vybere se (checht) chudák ještě tak podivné autorky, jako Vissel a Rowenna. Už jen ten problém, jak se má chudák kluk napasovat do laktační psychózy postarší ženy a nějakého skřehotání.
Dámy, děkuji za avízo...:))
Rowenna: poklona..;)
Pišta : jo, ten lenivý traktor a křehké skřehotání.., no, musím dát avi..:))
rowenna a vissel: Jak to divné autorky, já to vybíral podle tipů.
Vissel je taková svižnější Rowenna a Rowenna je taková hodná paní. A já se musím jít učit biologii na pozítří.
hippiesanda
21. 01. 2004Pišta_Hufnágl
20. 01. 2004Morbid_Pimple
19. 01. 2004
:)
Báseň ve tvém stylu, nikoli Vissel...
výsledkem pak bude vždy jen sysel...
volodíku, začínáš být jedním z nejčtenějších písařů na Písmáku:)
Hodně zdaru ti přeju rozhodně a za vytrvalost a očividnou snahu najít nějakou svou polohu, ti dávám***:)
třeba jo:) ale pochybuju, že při tom, co tady píše, by byl tak lehce průhledný:)) (voloďoš, promiň:), nic ve zlém)
navzdory_čtenářům
19. 01. 2004Ten_co_dává_avíza
19. 01. 2004
no jo, ty Himaláje jsi holt nepřeletěl. :-)
:-)
tohle je prostě jenom hloupost.
Když já to vnímám jako truc. Tímhle směrem by cesta mohla vést, kdybys věděl, proč píšeš, co píšeš. Je mi líto, ale nahromadit zdánlivé nelogičnosti - a mít pocit, že se vetřeš do veršů někoho jiného, kdo ty nelogičnosti v díle přitom nemá vůbec - takhle ne. :-)
Myslím, že i "půlnoční traktor" stojí za pochvalu. Ale ňák mi tam chybí ta protidrogová osvěta. tip