Taky mi to přišlo jakoby inspirované Erbenovou Kyticí - tu ponurou náladu to nepostrádá. Povedené! *t
Tak to se těším. :-) Díky. :-)
Tak prima, to tedy vypadá, že mám co číst. Díky
Minda:
Co bych doporučila?
Třeba:
Dostavník, Láska na kříži, Svítá (ta je hodně lyrická), Klidné moře, Večerní déšť, Co pro mě znamenáš, Nejhlasitější láska, Trest (to je balada), Stín, Když pláče déšť, Jak končívají sny a určitě i tu z prvního kola SS - Čtvero etap života.
Než Propast jsou všechny jmenované určitě lepší. :-)
tak já se mrknu. dík A co doporučuješ?
Minda:
Hm, to "docela" bych opravdu s odstupem zdůraznila. Určitě mám o moc povedenější poezii než je tohle. :-)
Díky.
Trocha klasiky. Celkem mě udivuje kolik si dostala tipů... Mě se to líbí, ale zjistil jsem, že zde klasice moc pšenka nekvete. Možná proto se tu taky už moc neobjevuji.
U mne máš ale Tip.
Běžte pryč s Erbenem, tohle je o moc lepší. Je to srdečnější.
3/5+T
místy to maličko pokulhává, ale celkově moc tiše nádherný...
Tak to je opravdu jak Kytice, ale není důležité kdo vyjádřil myšlenku první, ale kdo ji vyjádřil lépe: cituji /bohužel s mojí sklerotickou hlavou už nevím od koho to je. Každopádně je to pěkné:o)
Do tohoto klubu se to rozhodně moc hodí!
*
ty jo, fakt Erben! Že by byla Madla nový genius české klasické poezie? :o)
tip + obdiv
odpovídám na tvé avízko a plním - tohle mi asi moc nesedlo, připadá mi to moc šroubované, jakobys říkala něco moc podstatného a vážného, ale s obrovským odstupem, i když to vypadá, že ne. Promiň, dneska to tak vidim...
Jojo, jak uz bylo receno... trochu lidova poezie a trochu Erben... ale moc pekne:) "Do hor se vyda, hleda a vola, odpovida ji vlastni hlas" - tohle se mi moc libi:) I kdyz tenhle druh poezie celkove na me nepusobi nejak moc silne...
+T
S tím Erbenem souhlasím, povedla se Ti a tip si zaslouží.
taky mě ten Erben napadl, ale i Čelakovský :-))
píp
Hodně silné...hodně smutné...dobře vyvedená balada...tip:o)
Nevím, jestli jsem ho zaškrtla, ještě jednou
moc hezké...teda smutné, ale hezké ;-) *
Erben jak vyšit! :)) Pěkné.***
Karel Jaromír v sukních...proč ne?
Nicméně jsem přesvědčen, když vidím Tvá ostatní díla, že by tahleta báseň spatřila světlo světa...i kdyby žádného Erbena nikdy nebylo...
Je to hloupý zvyk, to naše věčné porovnávání...ta básnička je krásná...je nádherná...
TIP...a díky!
Dobré, dost drsné, ale to život vážně je. :o) t
K. J. Erben...tedy v ženském podání...krásná
t
Skutečně se přidám ke všem, je to EBEN!!! (Erben:)
Já bych to viděl tak, že napsaný je to velice dobře, ba co dím, dle mého dokonce i kvalitně - na druhou stranu to opravdu velice připomíná Erbena a já tomuto typu básní příliš neholduju, takže asi nejsem moc schopen to náležitě ocenit... howgh:)
druhá Erbenovská ? Nicméně jsi v tom cítit především ty a nejen za to ti patří můj *T
Přijde mi to takový hodně (roz)sekaný..to je můj dojem z toho, když jsem to četla...:-/
Trochu sadismu a bude to Erben! :-D
A teď vážně! - moc pěkné!
To já radši budu bez sadismu za sebe :)) Díky.
Prolnuté smutkem a dechem romantiky...
klub(y)...