Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřibližně tam bydlím dodnes
28. 03. 2004
22
9
10465
Autor
halivera
Víte už o té příhodě, která se mi dneska stala? Povím Vám ji tedy. Vyšla jsem z Lucemburské zahrady a zamířila domů. Když jsem přišla do naší ulice, otevřela jsem si kódem domovní dveře. A co myslíte, že se nestalo? .. Vešla jsem dovnitř.
9 názorů
mě to přijde suprový, ...chvíle napnutí...očekávání a a prostě neočekávaný závěr,...fakt se musím smát , Tip s velkým T
Usmáty_autor
11. 12. 2007
zvedáš mi náladu :-)...možná jsem něco takového už mohla čekat, co :-))...jo*
jo vsechno ma nejakou jedinecnost a nemusi to byt nejaka prevratna nebo extra zajimava udalost :o)
ale jdi ty popletko! to se přecik může stát úplně kdekoliv. nejen u dveří.. u vchodu kdekoliv, kamkoliv
tak to se omlouvám. snad jsem uměleckost francouzskou neurazil záměnou se špinyvými čechami
hali byl. vychazel jsem z obchodu naproti. jsem se te chtel optat, jestli nevis, kolik je hodin. ale jak jsem te videl s tim nepritomnym pohledem, tak jsem to vzdal a zeptal jsem se te slecny s bilou kabelkou, co pak vysla ze stejnych dveri, do kterych tys vesla )) G.
... normalne vidim, jak mackas s takovym trochu nepritomnym pohledem kod, sekunda cekani, oteviraji se ... znama kazdodenni udalost po stejne znamych udalostech ... "zvlastni" zavrta ti hlavou, jak dochazis chodbou do bytu ... bylo to dnes nejake jine. ... pozdeji, kdyz dopises tyhle radky, opres se a pomyslis si .. jine, ale proc to bylo jine?
hezke. G.
Řízek_avíz
28. 07. 2004
prolog je takřka geniální a navíc mám ráda ty zahrady a tak všechno. vlastně je to dost blbůstka, teda promiň že to tak říkám, ale mě stejně zaujala. takže prostě... napadá mě
takhle nějak to bylo***
benefití :o) pro mě to byla úžasná událost. když se odprostíš od všeho kolem.. lidí, aut, psů, nápisů, výloh... a jdeš jen tak sama (se) sebou a uděláš to, co se běžně dělává, ale jen tu jednu věc.. možná i něco jako zaslepit si oči páskou bo zahlušit slechy.. by to člověk jinak vnímal.. nejen tu cestu kudy několikrát denně chodí.. takhle nějak to bylo ;o)))
chechecht jikoušku :o) kódy se mění co půlrok.. ju ju.. děsný chaosss.. a nebylo.. byl to jezdící pruh na chodníku ;o)))
Krásnoočko
20. 07. 2004
kde je u lucemburské jezdící pruh na chodníku? Jo ták to nesouvisí, je to z tvé poslední návštěvy v Japonsku :-)
Kurňá, já čekal zápletku že zrovna dopoledne měnili kódy bo tak něco :-))))
A k tomu prologu jen pro upřesnění nebylo to na eskalátorech?
Krásnoočko
18. 07. 2004Černá_víla
14. 07. 2004
vážně? to je hrozně zajímavé :-))
-tip (už jenom kvůli tomu, jak jsem se tomu nasmál :-)) )