Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠílenství
27. 05. 2004
27
14
6297
Autor
STRABA
ŠÍLENSTVÍ
Z dálky to slyším,
bije zvon,
zděšeně utíkám,
v zádech on,
byl tady vždy,
nestárne s věkem,
němá tma křičí
příšerným skřekem,
má chladný dech,
má prázdná ústa,
vůkol je nic,
roklina pustá.
Na strašném kočáře,
na zpěněném koni,
nehleď mu do tváře,
bezmocné honí,
utíkám
bosý,
nahý
a z tepla,
utíkám k samotné
bráně pekla,
chodidla krví
zbarvila sníh,
v zádech se ozývá
vytí a smích.
14 názorů
četla jsem ´bezmocně honí´ čímž vážnosť hodiny veľa utrpela ;)
jedno avi upustí listopadový vírr
střeva prvokova
28. 05. 2007Augustin_Šípek
07. 02. 2005
Jo jo... Má to pekelně rychlý spád a líbí se mi to mystično na mě sálající... Verše jsou jako ze zapomenuté říše divů, příšer a prapodivných stvoření.... Takže ano, má to něco do sebe!! Tip
jde z toho strach jak blázen.... ale je to hodně dobrý.... Čeho se tak bojíš??? t*
darkforlight
06. 11. 2004Černá_víla
19. 07. 2004záhadná_prokletá
29. 05. 2004
Přeběhl mi mráz po zádech, ale takový ten příjemný, proto musím dát tip* :o)
Parada - pokud tito nevadí tak si tě šoupnu mezi oblíbené.
Fakt se mi to od tebe dobře čte a tohle není první co jsem četl. Je to jasný, člověk nemusí moc přemýšlet a je to takový normálně přirozený.
Zajímalo by mě - to píšeš tak, že o tom dlouho přemýšlíš. nebo to z tebe leze jak na běžícím pásu. :)
Rozhodně *T
Za takovou kritiku samozřejmě děkuji.Pochopitelně , že mi to nevadí- to by asi nevadilo nikomu. Teď sem poslal několik věcí za sebou, tak se to může jevit, jako že to sázím jako na běžícím pásu, ale opak je pravdou. Psal sem každou věc kolikrát i několik týdnů a možná sem o tom přemýšlel až moc a pořát sem o to opravoval. Jinak všechno sem psal asi v době kdy mi bylo jako teď Tobě. Teď sem dost drsně v pracovním procesu, takže na tvoření už bohužel nezbývá čas. To mě pochopitelně mrzí. A kdybych měl psát něco dnes, bylo by to určitě úplně o něčem jiným. Zpětně ani já nejsem z vlastních děl úplně na větvi- je to pořád dokola o temnotě, krvi a smrti. Takže případné negativní kritiky mě ani tak moc nerozhážou - většinou se spíš ztotožňuji. Kladné pak dělají dobře mému egu.
Jo jo - egu to lahodí - to rozhodně. Nic méně to nemění nic na tom, že se to dobře čte. A mě to nepříjde tak děsivý (temnota krev smrt) - třeba ti vlci mi přisli dosti dobrodružní :)
PS: nejsi nahodou učitel???