Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVývojový diagram lásky
Výběr: chroustjazz
28. 05. 2004
23
0
10351
Autor
Noe1
Velmi výstižné. Pěkné a pěkně pesimistické. Nebo ne? Kdo je rád když končí svět? A kolikrát takhle skončí?
Nebo je něco jinak? Ať žijou pochyby.
Jasně, promiň, asi jsem zase moc sarkastická.
I když z první části až do Slunce hřeje...pro ni dýchá prosluněný den.
a co když nezbyly ... jo vlastně ... končí svět .... * .... jsi dobrej ... má mě rád, nemá mě rád ... :-))) ... takhle devastovat přírodu :-)) *
John_Ceder
31. 05. 2004nonamebeast
30. 05. 2004
hmmmmm ...... T když ony lístky kopretin jsou tak inspirující :-)
Hračička je mé druhé jméno, nebo že by třetí, či čtvrté, nebo snad páté nebo šesté, či sté ... ani nějak nevím, jedno znich je asi taky sklerotik, či erotik? :))))
Brouků se nebojím, ty (jak víš) žeru. Loni sem zkoušel lušní koníky a červa ve vodce, přešel bych ale na něco hutnějšího :)))
Davinči: Ď
Elyn: "Nech chleba žíííííííít ... " se strašně blbě zpívá, kukurukuku :)))
Bohužel, já tam mám prázdnou bílou stránku, když kliknu, žádné kopretiny...
to je škoda
M_G: avi mi došlo, když tak to někdy po zprávách můžem probrat, to zvládám docela dobře :))))
vesuvanka: hmmm, to mně mrzí, víš co? Pošli mi zprávou mail, kam ti ten soubor můžu poslat , rád to udělám :)))) Ale je to fakt blbůstka :)))))
Milý Staviteli, nejsi Ty náhodou prokramátor?! :))))
Tohle je fuckt dobrej úlet!!
(VELMI mi to připomnělo dávné hodiny programování v jazyce Basic...:)))
*!
Cobol to Bol --- ale já su do dneška spíš ten packal. Aspoň s HTML bych měl něco udělat :)))))
nonamebeast
28. 05. 2004
Bezejmenábestie: No když to na mne nebonzneš, tak se přiznám že občas i v pracovní době :)))))))))))))). Ale většinou si to nadpracuju. Superextradík.