Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMé malé vítězství
Autor
Arien
Sedím v předsíni na zemi.
A klepu se, šíleně se klepu a taky se mi chvějí ruce a docela se i potím. Sakra, nesmím.
Nikdo není doma, tak jsem si pustila hudbu parádně nahlas, ale je k ničemu – nepomáhá.
I don't think you trust,
In, my, self righteous suicide,
I, cry, when angels deserve to die
Slyším jeho slova. „Miláčku, to zvládneš, neboj se.“
Sakra, tobě se to řekne!
Nikdo není doma, maminčiny cigarety zapomenuté na stole (skoro plná krabička, určitě by si nevšimla), kafe taky dost. Kávu si zatím nezakazuju, i když už jí taky piju víc, než kolik by mladá vzdělaná dáma měla.
Zvednu se, běžím do kuchyně, zapnu sporák, do hrnku naházím tři lžičky rozpustné, pět cukru. Je to dost, vím. Nemám co dělat, čtu si.
Kouření
V těhotenství
Škodí zdraví
Vašeho dítěte
Už budou dvě hodiny, kde jenom jsi? Pojď si pro mě, jsem sama a bojím se (sama sebe).
Oblíkám se, za chvilku určitě půjdeme. Když se mi podaří tomu uvěřit, určitě už nebudu chtít kouřit (vždyť pak bych chutnala hnusně a tak a třeba bych to ani nestihla – a dobré cigarety je přece škoda).
Na ruce si věším řetězy – budu je mít těžké, bylo by moc náročné pořád držet tu tenkou hořící věc v prstech.
Hrnek kafe nechávám v kuchyni, abych měla výmluvu, proč se tam vydávat.
Pobíhám po bytě, nedělám nic.
You don't care about how I feel,
I don't feel it anymore
I don't sleep, anymore,
I don't eat, anymore,
I don't live anymore,
I don't feel.
Sedím na zemi, zase se klepu. Holka, vydrželas to celé dva týdny, zbytek července už bude hračka… ha, prej že nejhorší to je ze začátku. Byla jsem teď nějakou chvilku troške nachcípaná, takže nekouřit bylo jednoduché.
Beru kuchyňský nůž, začínám si hrát s místem vedle předcházející jizvy. Nijak hluboko, jde jen o to se soustředit na bolest. Uklidňuje.
Dopíjím kávu, další nekonečné minuty.
Čtvrt na tři.
Sundávám si těžké řetězy z levé ruky, beru kytaru. Lacrimae, C. Süsser. Trochu to pomáhá, jen dát pozor, ať se krev nerozetře po lubu.
Zvonek. Konečně.
Obouvám si kanady, zamykám. Všem démonům na stole protentorkát posílám pusu.