Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVíra
Výběr: vesuvanka
13. 07. 2004
18
1
8569
Autor
synáček
Pod křídly plameňákù
nechám Tě usínat
a
snít
protože
probuzení
kdekoli
je
nebezpečné
ztrátou paměti
Viděl jsem
na orloji
zástup se tlačit mučedníkù
co
nikdy
nezradí
leda jen sami sebe
Ohnutá záda
pohled k nebi zázrakù
a
potom Tebe
Kráčíš proti nim
chodní
kem pro dva příliš úzkýmvšak
netušil jsem
že jsi přikována
K čemu je tolik utrpení
ptám se
když všichni Tebou na zem padají
Shùry
hosana
hlasy volají
a všichni dole pláčou
jakmile kohout třikrát zakokrhá
1 názor
NightStalker
20. 11. 2010
Dnes se mi zdálo o dívce s jedním okem, měla ho přes celé čelo a bylo velké, asi dvakrát větší než normální, nemělo řasy ani obočí.
Daruji ti ten sen.*
Zvláštní dar... ale beru... děkuji...za čtení i za sen...
Přeji Ti krásný zbytek dne...
Jsi básník, co jiného... a jaký..... - chtěla jsem ti sem vložit mylý obrázek toho, co mu posíláš tak pěkné pohlazení, ale jde sem dát jen odkaz z internetu, takže musím počkat a vložím ho sem večer.... zatím přeji alespoň hezký poslední den týdne! :o)
Snad jsem jen příliš rozsmutnělá, nebo se snadno dojímám, asi jsem neměla zírat na anděla, když z jeho bolesti i krásy jen plakat znám.
Posílám pozdrav a tip! :o)
Craerassy: s těma uvozovkama to slovíčko hned vypadá líp... ale jen když si rozumíme, viď...? Představ si ... jak fádní by to bylo, kdybych Ti uměl číst myšlenky...
JARUB: Proč...? Cožpak je něco cennějšího nežli slzy...? Pro krásu i bolest jsou slzy mnohem krásnější než slova... maminko Toníčkova...
Děkuji (tisíckrát) za ty slzy... za pozdrav... i za Tip... a na dálku pohlazení Tvému miláčkovi...
Kráčíš proti nim
chodníkem pro dva příliš úzkým
však
netušil jsem
že jsi přikovaná
K čemu je tolik utrpení
ptám se
když všichni Tebou na zem padají"
Na mé kritiky dávno neodpovídáš, proto tu zanechám jen tichý kouzelný T*I*P Kouzelníkovi..
hned mi to zlepšilo náladu....
barvy, optimismus a.......plameňáci !!!!
TIP*
m.
synáčku...máš zpátky svoji rejpalku..:-)
smím? leda...to slovíčko...jen tohle mi vadí...je tvrdé, moc pro tuhle věcičku, ale to jde jen z mých pocitů.. neodborně a nekriticky...jen z pocitů....
krásná je, vypráví a hledá odpovědi...já nechám * za její dotek..-)
kouzelná květinka: Jako první ze sudiček mým básničkám přinášíš vždy dobrou budoucnost... doufám, že to bude platit i zde... děkuji za krásná slova i Tip…
dadík: Děkuji moc... za návštěvu...
vesuvanka: Za krásná slova i Tip děkuji...
Zbora: děkuji… rovněž za obojí…
Eilil: Děkuji za moudré zamyšlení i za Tip
Nevděčná: Děkuji za vlídná slova... i za Tip
Arienalia: Jsi nespravedlivá... neodpovídal jsem nikomu... (a ne… jenom Tobě)… nějak to nestíhám... děkuji Ti... za krásná slova... za Tip... i za výčitku... nebýt Tebe, tak jsem to jistě (i dnes) odložil o další nedohledno...
Waawe: Moc děkuji... i za Tip
Craerassy: Pokud myslíš slovíčko „přikovaná“… tak je to v pořádku… je to tvrdé…! Víra… aby k něčemu byla, tak musí být volná… vědoma si toho, že je jen dočasná, neboť by měla být dosazována pouze jen tam, kde nám chybí dostatek důkazů (jakéhokoli druhu) . Jakmile takové důkazy již máme, tak má být víra postupně nahrazována věděním… Víra je v podstatě velmi ubohá a křehká…je přece slepá(!)… jediné, co má je paměť. To, že lidé Víru ve své bohorovnosti a lehkovážné pýše přikovali na věky… na místo (pro ně nepohodlného) hledání pravdy… které možná nikdy neskončí… je zločin proti víře… pravdě… ale i proti věřícím samotným… neboť každý pokus o jakoukoli změnu byť jen jednoho jediného článku víry je takřka nemožný… na věky věků…
Za Tip děkuji…
P.S.: Původně tam bylo přikována… je to trochu mírnější, nežli přikovaná… tak jsem se k tomu vrátil…
Cmukina: Díky Cmučku…že se Ti líbila…
se dívám, že jsem se jaksi "opakovala" po květince... nečetla jsem to až teď, se omlouvám...
Nevděčná: Jek bych potom věděl, že cítíš totéž, co někdo jiný, když bys svůj cit nevyjádřila... Děkuji tedy v tomto případě... žes kouzelnou květinku před svým zápisem nečetla...
kouzelná_květinka
14. 07. 2004
Synáčku: jsi tak milý,laskavost sama, děkuji za ta slova...
k_k: já jen, aby nedošlo k mýlce :o)
kouzelná_květinka
13. 07. 2004
Kráčíš proti nim
chodníkem pro dva příliš úzkým
však
netušil jsem
že jsi přikována
K čemu je tolik utrpení
ptám se
když všichni na zem padají
Petře, ta báseň, to je další Tvůj krásný obraz malovaný slovy, plný citu
díky a veliký TIP
krásná básnička, Synáčku..
vyvolává emoce.. tak jako všechna Tvá dílka..
kráčíš proti nim
chodníkem pro dva příliš úzkým
..s vírou už se na úzký chodník nic jiného nevejde..
třeba rozum...
děkuji za básničku .. a posílám vééélikánský tip
ta je přímo ze srdce.....že ano? večer pod ochranou rukou usínat a chránit před světem... hezky jsi to vystihl... t