Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePsychopatická
Výběr: Empty
13. 07. 2004
13
2
8534
Autor
noeran
...
Vnímám krásu
jistých úderů
tvého kroku, víš?
...
Po necelých metrech
rozkrájený
chodník, víš?
...
Jednou přijdeš
na večeři
... ale ne dnes, víš?
... Neměli arzenik...
2 názory
Něžný_debil
14. 08. 2008
hehe.. já mám taky občas tendence někoho zabít, lae naštěstí mě to vždycky brzo přejde
tip :-)
Slůůůníčko
21. 11. 2004
noe1: děkuji :))
eilil:KoneC(ˇ)Ná aneb kyanid draselný
... checheche (ďábelský smích)
:)))
jojojo :o) cheche.. dost dobře podaný.. :o) ´
(mimochodem..je to báječný nápad...)
tipek..
no to víš, já jsem sama jeden velkej nápad :)))
(jo, tak tohle byl vtip... :))))
a díííííííííkíííííí :)))
navážeč: tak... abych se přiznala, tak tohle mě ještě nikdy nějak nenapadlo... :) budu o tom přemýšlet :))
alfonso: tak to přeju hodně štěstí...
:))
seregil: až tak? :) panejo, si vážim... :)
sk8ergirl: přesně :) prostě je to ve své podstatě děsná kravina, ale nejspíš tomu kouká podolek hluboké filosofie :))
řízek_avíz: :)
machal: nemysli, hlavně, chlapče, nemysli... :))
aleš-novák
29. 07. 2004Řízek_avíz
29. 07. 2004
:) :/ :(
tak nevím co si mám myslet - je to všelijaké ale co - hlavně že je sranda :)
Za zázrak bych to rozhodně nepovažoval, ale je to milý. Apropó – nemůže být oběť (bez ohledu na to, že fakt dělá velký kroky a ten tepot jeho kročejů je jistej) chlap něžného pohlaví? Copak nemám(e) něžné(á) pohlaví?
romi... já? A cholerik? Jsem téměř čistokrevný flegmatik... potom sangvinik... pak melancholik... a na cholerika zbylo jenom nějaké to poslední malé procentíčko, takže myslím, že jsem celkem bezpečná :))
empty... vidíš to, málokdo to dokáže docenit :) takže se klaním a děkuji :))
romi... ha, spřízněná duše :)
květinka... u blbečků na dvorečku, asi tak... :)
papouch... je to bída... ani oleandry letos nepřečkaly... :))
takovejch kritik a jenom jeden tip???!!! Aspoň částečně to napravím, je to super :)) ***
Litochowitz
13. 07. 2004Sn_vojáček
13. 07. 2004Litochowitz
13. 07. 2004Litochowitz
13. 07. 2004
... jako že to není jemné, snivé, básnivé, vyznačující se kouzlem, půvabem, krásou, vzletné, půvabné a jinak kouzelné... :))
"Správně, nenech nikoho, aby po Tobě šlapal. A ještě v tak vysokých podpatcích."
A bacha na holky s jehlovkama ... ;o)
A na chlapce ... chlapce ... ehm ... chlapce na bruslích. ;o)))
skoro to vypadá, jako byste mi tu pod sekeru strkali nějakou fešandu... :)
Tak jo, skandální odhalení - potenciální oběť je chlap, já jsem (o tom přesvědčena) něžného pohlaví :))
baf!!
:))
Litochowitz
13. 07. 2004
dero... jééé :(
ty mi taky nedopřeješ žádnou radost... :)
... ale neboj, já tě dostanu...
:))
Litochowitz
13. 07. 2004
Litoch... no, špatně to není, jen mě to asi překvapilo... :)
jistěže, křehká víla :))
hm... jsem asi úúúplně slepá a ještě úúúúplnějš blbá, ale... je to někde napsaný? Jako to, jestli je autor toho nebo jiného pohlaví?
Litochowitz
13. 07. 2004
Litoch... chmmm... tak nevím, jestli bych se třeba neměla urazit... Co myslíš? :))
Litochowitz
13. 07. 2004
Litoch... no... tak... tak dobře :)
tak já to vezmu jako... ehm... kompliment?
:))
Litochowitz
13. 07. 2004
noeran: No, dá se to zjistit, když vstoupíš na pokec. ;o)
Systém totiž zahlásí "norean vstoupila na pokec" - vychází z toho, že jsi v osobních údajích zadala, že jsi dívka. ;o) Pak si stačí jen všimnout a nezapomenout. ;o))
Jinak bych také podle Tvého stylu soudil, že jsi křehounká víla. ;o))
Litoch... neříkej dvakrát :)
Dero... aha... My už jsme spolu byli na pokecu? Si ani nepamatuju... :)) Né, dobrý, chápu, jasně
... he, proč mám takový pocit, že si ze mě děláte všichni srandu...? :)))
Litochowitz
13. 07. 2004
... začíná to tu vypadat jako v ústavním parku během hlubokomyslné konverzace chovanců...
:))
... začíná to tu vypadat jako v ústavním parku během hlubokomyslné konverzace chovanců...
:))
Litochowitz
13. 07. 2004Litochowitz
13. 07. 2004
Litoch... co jiného bys tu chtěl dělat? Od toho tu přece tahleta tuta tabulka je, ne? :))
Lito: Já si taky srandu nedělám ... popravdě jsem tak vážný, že se téměř bojím o mimické svaly ... ;o)))
Litochowitz
13. 07. 2004
četla a rozhodně chápu, taky už jsem měla chuť někoho přinejmenším zabít :o)))
*