Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seElegantní kotouly
Výběr: Lyryk, Print
24. 08. 2004
27
0
11283
Autor
Rowenna
No jasně, že jenom v kotoulu
mě objímáš, než dopadnu na záda
jsem nahatá a necudná
a ty z výšky koukáš
na šaty zmuchlané až u brady
visačku na palci u nohy
A ještě dýchám, marně klepeš prach
popel a tabák, do mých očí
Jasně, ta žena, která kráčí
vždy krůček předem mnou
to je opravdu
můj strachtehotnej_hroch
28. 08. 2004Řízek_avíz
28. 08. 2004
zvláštní básnička... líbí se mi, nechává na mě, co udělám s pocity, které z ní mám... nežene mě žádným směrem, prostě jen tak se kolébá kolem... :-)
-tip
Kotoul jsem sice v Kámasútře neobjevila, ale za pokus by stál .... jen ten strach.... ano, někdy strach, spíš v patách .... i přede mnou!*
ta žena, která kráčí
vždy krůček přede mnou
to je opravdu
můj strach
Moc pěkně vyjádřené - díky a tip
...Všichni chlapy nejsou takový...máš svý zkušenosti.....a ty už Ti nikdo neodpáře....osobně si myslím,že žena která má ....šaty zmuchlané až u brady....je v poněkud ponižující pozici.....a tuto situaci já osobně nemám rád.Takovýho vola bych pověsil za k... do průvanu:):):)
Ptáš se: Přitvrzuješ? Ne - tohle je moje origoš poloha. Řekla bych, že jinde spíš změkčuji hrany. :-)
Tak to jo... Já Tě měl zapsanou spíš coby jemnou romatičku, takže jsem se divil...;-))
Každopádně klobouk dolů!:-) (tedy jako obvykle):-)
kdepak...nemá rychlý krok...a ty jsi silná holka, Rowi...hoď jí pár klacků pod nohy a dál už půjdeš bez ní...:-)
žena strach?? strach podle vzoru kost? strach bez straši ke straši vidím straš volám strachy o straši se straší; no možná mi haraší .-)))) tuhle inspiraci (byť i nechtěnou) oceňuji...