Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDomeček v horách
Autor
MilanH
Bydlím v malém domečku a občas do naší malé vesničky chodím nakupovat.Zrovna včera jsem si říkal, že už jsem si dlouho nepochutnal na pořádném krajíci chleba se sádlem. A tak jsem se rozhodl , že dnes půjdu do té naší vesničky koupit syrové sádlo na vyškvaření. Pořádně se při té příležitosti projdu dostanu se mezi lidi a uvidím především naši krásnou prodavačku.
Vyrazil jsem tedy do vesnice . Bětka jak se jmenuje ta krásná prodavačka měla jako obvykle veselou náladu. Koupil jsem si něco k snědku a především sádlo.
Když jsem přišel příjemně unavený domů hned jsem dal na plotnu hrnec se sádlem. Domovem se po chvíli linula příjemná vůně škvařícího se sádla a já byl ve skvělé pohodě. Po vyškvaření jsem dal sádlo do hrnku a ten postavil ven na zápraží aby co nejrychleji vychladlo a já si mohl na něm pochutnat už se mi totiž sbíhali sliny.
Chvíli jsem něco kutil v domečku a pak už jsem rychle spěchal pro sádlo. Jaký však to byl šok, když místo hrnku sádla jsem spatřil pouze stopy ve sněhu.Se slovy „Toho neznámého by sem strašně rád poznal a dal mu tedy co proto“ a „Dneska už se krade doopravdy všechno“. Jsem se naštvaný vrátil do domečku.
Zároveň však všechno špatné je pro něco dobré aspoň tedy brzy navštívím krásnou Bětku a zároveň jí můžu říct co se mi přihodilo jistě jí to bude zajímat. A tak už se těším že hned zítra půjdu znovu nakupovat.