super prolog...tak to ma byt.....!!!!!
když mě hrozně serou všechna ta věnování v každym druhym prologu...:))
do prologu se nepisou venovani ale nejvetsi uchylarny ktery maj rozesrat mozek pred ctenim..a nebo takovy prima sebestrednosti jako tam mas ty:)
Úsměvné, ani nevím proč. *
my se ani nedivíme:)))
Díky!!!
No, mně moc k smíchu nepřišla. Biokonzument iluzí, to je zvláštní spojení. Já ty svoje rovnou pohřbívám.Tip a přeji dobré trávení.
"Biokonzument" mě jednou bezmyšlenkovitě, spontánně napadlo a příčinou jsou mí vegetariánští kamarádi, který všude vidí konzum a konzumenty, tedy všude, jen ne na sobě (- se nevztahuje obecně k vegetariánství:))
Dělat bych to neměl, ale pokusim se vysvětlit:
Biokonzument iluzí znamená, že přijímám věci (ty iluze vytvořené mým sebeujištěním, uchlácholením) s vědomým, že dělám dobře, jakoby jiné správné cesty neexistovali.
Tak co? Neudělal jsem ti v tom ještě větší bordel?
Prostě konzumuju to, o čem si bláhově myslím, že je tím nejlepším a že tím pádem nebudu patřit ke skupině tzv. konzumentů.
+ avi Rakapolrak, i přesto, že podstatu pochopil(a)..
Chápu, i když to asi není ta nejlepší cesta.
:)))))
Nejlepší třeba není,
i když já jí dávám největší přednost.
V kontextu s básní, má slovo "konzument" význam odlišný...proto konzervárna absurdity a proto mléko bez tuku...
"také proto že iluzí můžeme myslet to, čemu věříme, že je skutečné - živé" - podle toho mám dojem, žes pochopila velmi správně! Já sám až teď dodatečně začínám chápat další smysly těch dvou slov.
"biokonzument iluzí" je slovo mnou vytvořené a nyní si už myslim, že až přespříliš složité. Je plné parodoxů, ale i ironie. Důležitý ale je, že má jeden svůj význam v básni a desítky dalších jako samostatný, izolovaný útvar.
Díky ti!
Jsem moc rád, když se mnou čtenář takhle diskutuje... takhle upřímně:))
mrtvění je prosím pěkně hned vedle chytání lelků?
Šikibu: Prosím pěkně, ne.
:-))
Fuck aut!!!
Že ty neumíš číst a jen se mile usmíváš?:)))))
Mě se docela líbí.
Ale přijde mi smutná.
StvN a navzdory čtenářům: I vy jedni...:)))
To mně přijde tragikomická... no, jo, ale já jsem autor!
Díky vám!!
Hodná dadik, hezky ses to naučila:)))
se líbí.
já radši plnotučný, ale to je jedno...*
snEk: Pak je věnovaná tobě, pozorovateli.
Díky!
Danny: Vždyť já taky:)))
Chápete to s tim mlékem bez tuku...? (Já to totiž ještě nedávno ani nevěděl)
pozorovatel: já bych řekl že je to taková abstrakce/absurdita - z mléka veškerý tuk oddělat nelze. Hádám správně?
Danny: Výborně! Pak by to už asi nebylo mlíko:)))
Smekám, já jsem donedávna ještě věřil reklamám...
Jsem teď byl v bio obchodě a nabízeli mi tam sýr, který neni vyrobený z mléka. Jsem se podivil a zeptal, proč se to jako vyrábí... A oni na mě koukali, jakobych jim tam zabil krávu.
odtučněný mlíko je prý voda..mně to nikterak nezajímá, jelikož jím nezdravě stejně...no velká sranda to asi není..ten tuk v potravě...
Jinovata: A ty se tomu směješ!!!
:))))))
Díky!!!
dadik: Nevim, nevim, co bych si bez tuku počal... asi umřel:)))
aj ja...a na chlebu jak je dobrej....:))z prasete
VEGANI NÁS SEŽEROU ZA ŽIVA!!!!
Jsem biokonzument
Iluzí!
...to je zajímavě řečeno,líbí se mi to...
Candy: Jsem moc rád! Díky!
Ale nejspíš se ti tu něco nelíbilo, když si tip nedala. Klidně to napiš. Budu jedině rád. Tvrdě do mě!:)
To je můj zvyk - já většinou vyzdvihnu to, co mě zaujme a líbí se mi, a nekritizuju zbytek.Líbí se mi ta první sloka, ty zbývající dva řádky mi nějak nesedí,nevím proč.
...mlíko bez tuku je nejspíš voda, co?
..a ještě bych dodala - vegani vás určitě žřát nebudou ani zaživa, ani zamrtva - nejedí totiž nič živočišnýho.
Ehm, já vím, co jsou vegani zač... Mléko s minimem tuku je neustále v reklamách a ano, bez tuku zbude jen ta voda:)))
Neumim si to celé představit bez posledních dvou řádků....
Díky.
Rád bych Ti oplatil Tvůj zájem o moji tvorbu, necítím se ovšem povolán hodnotit poezii a brousím do ní velmi zřídka. Tahle věc se mi jeví psaná příliš narychlo a nějak moc naštvaná (nabízí se na ni odpověď: "Tak nebuď..." Mlíko bez tuku bych vyzdvihl, pokud bych Tě ovšem nebyl s použitím toho motivu předběhl :o)
No a hvězdička jen tak ze známosti by Tě jistě nepotěšila :o)
Zbyhoň: Díky, že se mi snažíš oplatit zájem:)) Ale nemusíš za každou cenu.
Narychlo napsaná...no, nevim. Možná s odstupem času sám pochopim. Nyní mi připadá, že víc slov by uškodilo.
Neni naštvaná, spíš úsměvná.
S tím mlékem tě už předběhl prodavač bio potravin - tak trochu shoda okolností:)))
Díky!
Fouckault: Tak ty se mi budeš smát?!!!
:)))
(směješ se básni?)
Sakra! Tolik pozorovatelů jsem nečekal:)
Díky.
pozorovatel si rozumí?
sám sobě doktorem
a sám si neví rady
s tímhle patvorem:-)))
tip
Jsem v každém z vás
:)))))
že ty mi dáváš tipy už jen z obdivu mě samotného...?
dávám ti tipy, abys nebyl smutnej, že jich máš málo z lítosti:-)))
Fouckaulte, ty se mi tu jenom zadarmo směješ!!! A to opakovaně! Mám nutkání tě oslovit: Fuckaute!
:))))))))