Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepodzimní o ...
05. 10. 2000
0
0
6272
Autor
Merle
Sssssssssssss
Jako had
kýve se větrem.
Šupinky šelistí,
a každým metrem
naštěstí
zůstává stát.
Ššššššššššššš
Šepotá
pnoucí se k výsluní,
svléká se z kůže.
Odkládá kurunní
skruže.
Ospalá nahota.
Ííííííííííííí
Padají
na trávu bomby.
Jaderně těžcí,
(ostnaté chlouby)
ježci.
Zvířátka skládají...
Jéééééééééééé...
Sezvány
v přízemních mrazících
děti se sbíhají.
S červánky na lících
sbírají
-
ledové kaštany.
Já narozdíl od Prokletí doufám, že zas do nějakých Mikrobásniček nebo zdánlivých "blbůstek" zase spadneš.
ospalá anhota, ledové kaštany ... mě se hádek doma bude svlíkat z kůže co nevidět ... lepšíš se, jen prosím Tě nespadni někam k Mikrobásničkám nebo tak , byla by Tě škoda
Mirakl: chvíli jsem byl taky na pochybách, ale je to jen překlep... má tam být korunní, ale počtem n si jistej nejsem (až mě někdo ty n dopřesní, opravím i nahoře)
ssss ssss šelestí listí,
kaštany padajííí,
děti je zvedajííí,
jak jsi to tak hezky vystihl
Miracleion
10. 10. 2000
Já to četl prvně ve vlaku a po krátké vysvětlivce ohledně jaderných ježků se mi to líbilo. I když přiznám, že ty citoslovcové řádky bych asi vynechal :-)
víš, kde si tuhle básničku dokážu představit ? v čítance pro děti. až budu dělat s žáčky rozbory poezie, tak si na ni určitě vzpomenu ulita
Saša: rozhodně to nemá žádný hlubší smysl, ale má to blíž k pocitovce, než k blbůstce (i z té trochu ;)
ulita: když si vzpomenu na čítanku, a vyvolám si představu, že bych tohle musel číst a s někým rozebírat, otřásám se - oslík hadr. brrrrrrrrr.
u Tebe neobvyklý, ale dobrý...u těch bomb jsem se taky pěkně naježila, ale pak jsi mi na tváři vyloudil úsměv... dík!
:-))
Merle, téma si teda dodržel bezvadně ;-)
Některé metafory se mi líbí, ale nevím, jak se bude recitovat třeba takové íííííííí.
:c) Příjemná, úsměvná, ... řekl bych blbůstka, ale určitě se najdou tací, co mě budou kamenovat :c))) - nebojte, řídím se příslovím :"Kdo do tebe kamenem, ty do něj chlebem" (nejlépe řádně tvrdou patkou :c))) )
Líbí se mi tvoje úlety ... Saša
Něco se mi líbí, jen ty bomby a zvířátka už bych být tebou nechala na pokoji :o))) První dvě sloky jsou dost dobrý.