Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠpitání
28. 09. 2004
11
0
6192
Autor
tehotnej_hroch
Šeptající vagíny
Bytí hledostejné
Bez barev
chutí
vůní
Ploužící se nedokonalou černí
Bez popisek bez návodů
Na jedno použití
Zpívat by chtěly
a křičet
Oblékat barevné šátky
znovu se státi panenskou
Těžko říct jak mi chutná
co dnes si užívám.
poprvé bylas smutná,
i já se trochu bál.
Vrátit se k tomu "prvně"
už nechtěli jsme víc.
Však "poprvé" je lepší,
než nemít vůbec nic.
T*
nejen jak to kdo bere, ale taky jak to u koho doopravdy je... tyhle věci jsou dost komplikované, v každém konkrétním případě jiné, neexistují pro ně laciná řešení, snad proto mám k této tématice takový trochu obezřetný vztah :-)
tehotnej_hroch
30. 11. 2004
A měly by? Možná, že kdyby byly pohlazeny, zlíbány a polaskány, třeba by křičet nechtěly... nebo jsou už tak zdeptány, zhrzeny a nedůtklivy, že se každého doteku štítí?
tehotnej_hroch
30. 11. 2004
Já jsem to tušil, že to s touhle hrou souvisí. Sice jsem ji neviděl, ale cosi jsem o ní slyšel. Já nevím... já chápu, že leckterá vagína může být vzteklá, uražená a nepochopená. Věřím ale i tomu, že leckterá si za to může i sama. Třeba proto že nechápe, že svět je právě schválně tak složen že... "hroch hrošici, beran beranici..." a tak podobně :-) Prostě že ty prsty na jedné ruce ukazují jiný symbol než na té druhé.
tehotnej_hroch
30. 11. 2004
Já jsem Vagina monology neviděl, to je můj handicap. Jinak chci za sebe říci, že si vážím všech vagín, že jsem se při jedné návštěvě Prahy schválně šel podívat na výstavu "Tento měsíc menstruuji" a že rozumím snaze učinit slovo "vagína" slovem důstojným a naučit ženy nebát se ho vyslovovat. Na druhé straně se mi někdy (jen někdy) zdá, že se na tuhle problematiku nabaluje cosi jako pomstychtivost vůči mužům, kteří by chtěli vagínu pouze zotročit a zneužít... což může být leckdy bohužel i pravda, ale nelze paušalizovat - mi připadá. Tak nevím... snažím se ladit na stejnou vlnu, ale nevím, jestli se daří :-))
tehotnej_hroch
30. 11. 2004
Když může být zpívající fontána, proč ne šeptající vagína? Zaokrouhlím na deset.
tehotnej_hroch
12. 11. 2004tehotnej_hroch
31. 10. 2004tehotnej_hroch
31. 10. 2004tehotnej_hroch
05. 10. 2004
Se moc nemáš, hrochu. Já měl opar jednou, ale hned slezl, takže jsem si ho ani neužil.
tehotnej_hroch
03. 10. 2004
Baj de vej - co to znamená ta hvězdička mezi očima a závorkama v tvým smailíku?
Miroslawek
01. 10. 2004tehotnej_hroch
01. 10. 2004
je to oslava tvé necudné pukliny, jejíž gloriola ozařuje naše emocemi zrůzněné tváře. tip
andulka: nejsem holka a nikdy jsem panna nebyl, ale podle mě jsou věci, které vrátit nelze, mám (asi) podobné zkušenosti z organizování akcí, můžu stokrát chtít, abych byl čistý a nevěděl o co jde, ale bohužel to jednou už vím a jediné co můžu dělat je to, že se s tím smířím a užívám si to tak, jak to je... možná je to blbej příměr, ale tak nějak mi to připadá podobné
tulene.....no ....jeste tak aby nam muzskej zacal povidat do panenstvi...:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
P.S. To jsme si malicko nerozumneli....:-) ja o voze, ty o koze...:-
P.S. Pri uzivani nezapominej na ochranu..:-)
až mi zaskočila sušenka ... :-))
tak takováhle podobenství nejsou můj šálek kávy
(no jo, kafe, bodlo by ... :-) )
avi
vskutku originální, i když si nemůžu pomoct, že ti jisté věci začínají lézt na mozek... ale komu ne? :^))) t*
jej...já nic proti vagínám nemám, opravdu nejsem vagrasista, ale tedy...zpívající vagíny...noo...extravagantní....:-)
tehotnej_hroch
29. 09. 2004
:-))))))))))))))))
Vim co chci...a jdu si za tim...a pritom vypadam jako panna.....a jsem panna...protoze tak verim, tak dycham, tak vonim.....a jsem panna....protoze chci a protoze si svou cistotu hlidam.....Protoze moje cista duse....je jediny co mam....:-)
P.S. Doufam, ze se ti z toho podari pochopit co jsem chtela rici....a mozna si pak uz prestanes prati byti pannou...a budes ji...:-)
P.S> treba zkus zmenit muzskyho.....Ja jsem zjistila....ze podle toho vedle kteryho muze stojim....tak se citim. Nekdy jako jeho starsi sestra, nekdy jako jeho matka....nekdy jako holcicka zlata, nekdy desne sexy, jindy zase hrava a provokativni...:-))))) Pokazdy jina...:-)....
tehotnej_hroch
29. 09. 2004
prosimte....hroch potrebuje silnici a ne cesticku...:-)))....a jenom svatej se dokaze 100% drzet ty svy cesty...:-) my delame chyby...a to je ok...protoze se z nich snazime poucit..:-) Boze, ja zase plkam.....:-) Posilam pozdrav po slunecnim paprsku...hodne stesti...a pamatuj...Laska prichazi, kdyz ji nejmin cekame...:-)
....ja si ani neumim predstavit vaginu bez vune, chute barev...:-) a kdo by se chtel stat znova pannou???? Hrosku hrosku....dneska se s tebou myslenkove nejak ztotoznit nemuzu...:-))) tak alespn te zdravim...:-)
tehotnej_hroch
27. 09. 2004
to mi připomíná z 1000 a jedné noci - ulehli do postele. Povídá se, že král udělal z panny Šehrezády ženu...:-D
tehotnej_hroch
27. 09. 2004tehotnej_hroch
27. 09. 2004
No kotlík kaše je německá pohádka. Prostě jde o to, že chudá rodina(otec, matka, dcera(krásná, samozřejmě)) a tak už nic doma nemají, tak matka vezme poslední, co doma maj a udělá z toho kaši. Otec chce ochutnat, ale matka nechce, aby ochutnal a tak si dá hrnec na hlavu a utíká. Za nimi dcera, která však ztratí střevíc. A rodiče jí zdrhnou, one mezitím najde prince a budou mít svatbu(ne tak kvapně). A na svatební hostinu přiběhne otec s matkou a všichni začnou jíst tu kaši. Moc dobrá pohádka.:-D
tehotnej_hroch
26. 09. 2004
to je ale zvláštní a "ženská" básnička... líbí se mi, je v ní stesk a touha po kráse co odešla...
-tip
no ja nefim sestřulko, ani jedna z těch 4 basniček mi jaksi nesedla, teda spiš sem je moc nepochopill:-))) snad jindy:))