Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJížní pláně pampelišek
Výběr: Azathe
25. 09. 2004
27
0
8807
Autor
Eilil
Spráším zrnka z neúsměvů
a pod plátky semklých víček
sešeptám Ti vyprávění
z vonných zpěvů,
z včelích snění,
o jížní pláni pampelišek.
Pokusím se, lehce, ten cit neustát.
Snad získám pro nás k letu oprávnění.
Pak můžem prosti oděvu
v bambulce pylu směle vát
do nepatrně žlutých výšek.
Na jížní pláně pampelišek
přilétat se usmívat.
stewewonder
18. 05. 2005kouzelná_květinka
10. 01. 2005
Díky Krásnoočko :o))) za vzkaz.. :o) pozdravuj Noeho.. jestli ho někdy potkáš.. :o)
Krásnoočko
30. 11. 2004
Omlouvám se.. že odpovídám tak pozdě..
Cannisha :o) děkuji moc za návštěvu :o))) a za tipek a za klubík s tak hezkým nááázvem.. :o)))
Mauresko.. :o) Tobě taky.. :o) děkuji moooc.. :o)
Květinová vílo :o) děkuji.. :o) ty si pro lety nad pampeliškama jako narozená :o)
Šamane.. :o) moc Ti děkuji za tak pěknou kritiku.. napsanou s takovým zájmem.. a postřehy.. :o) jsem ráda, že se Ti tenhle stil rýmování líbí.. mě totiž taky.. člověk se s tím může daleko víc vyblbnout.. :o) a rozhodně se nenech ničím odradit.. :o) tady by neměli existovat příliš upjaté hranice.. :o)
a jsem ráda, že Tě osolovila.. děkuji.. :o)
Milane.. :o) děkuji.. :o) jsem ráda, že Tě tyhle řádky zaujali..
Holane.. :o))) já moooc ráááda.. :o)
Sidonia.. :o))) je naprosto nááádherná.. :o) děkuji moc.. :o)
Komedie.. to je moc pěkný nick.. :o) hihi.. děkuji Ti moc za návštěvu.. :o)
Kráásnooké sluníčko. :o) děkuji moc.. :o)
Moc pěkné :-)
Taky jsem měl místy trochu problém některé věci vyslovit a díky tomu pochopit obsah ... ale když jsem to přečetl podruhé, potřetí, počtvrté, popáté, .. už to bylo v pohodě ;-) Líbí se mi ten styl veršů ... sám ho taky dost používám (ač spoustu básní nemohu uveřejnit, protože jsou až příliš osobní ;-) ) a už mi ho tu pár lidí kritizovalo (obvykle ti, kteří si myslí, že se to nerýmuje, pokud to není jednoduchý rým typu a-b-a-b a nebo když nejsou všechny sloky stejným rýmem ;-) ... s tím ale nesouhlasím a mám rád rozmanité rýmy, ale tak či tak je pro mě nejdůležitější obsah :-) ... sebelépe technicky zpracovaná báseň by byla jen brak, kdyby niko neoslovila, nikoho nezahřála u srdce, ...).
Rozhodně si Tvá báseň zaslouží TIP :-)
PS: Myslím, že ta kategorie je vybraná naprosto správně ;-)
Pokusím se, lehce, ten cit neustát.
Snad získám pro nás k letu oprávnění
TIP
Krásnoočko
23. 11. 2004
jak to že jsem ji neocenila dřív nevím, ale byla jsem tu už...tip ..je krásná...
stewewonder
06. 10. 2004stewewonder
06. 10. 2004
hojky Stýví.. :o) to mě moc těší... jsem moc ráda, že se mnou souhlacíš.. co se týče výšky letu :o)))
stewewonder
06. 10. 2004
žluťočce prosluněná, jemná. Jiné tvé se mi líbí víc ... některá místa škobrtaj ... něco se těžko vyslovuje ... ale rád si ji poslechnu. :-)
Mno jo, roztomilá :o)
pak můžem prostí oděvu
v bambulce pylu směle vát
***
@)-
Na jižní pláně pampelišek
přilétat se usmívat
moc milá, krásná ..... TIP
aojky :o))) Vesuvako, Printe, Mila_ciku :o)))
děkuji mnohokrát za slunou návštěvu.. v tento podzimní den..
tedy ne, že by nebyl kráááásný :o)))
děkuji moooc :o)))
vesuvanko.. omlouvám se za zkomolení Tvého jména..
a ještě jednou děkuji za Tvá milá slova..