Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZOO 131104 a předešlé
Autor
Kandelabr
9.listopadu 2004
Dnes mám mrzutou náladu. Prší, ale ani to je neodradilo. Z deštníků se odráží voda dovnitř. Je mi zima, jsem zalezlý v boudě. Ošetřovatel hrubý. Cítím se nemilován.
Spánek: přerušovaný
Radosti: -
Stolice: řídká, v levém rohu
Zvláštní: nesnáším deštníky, všude je mokro
10.listopadu 2004
Mám špatnou náladu. Mírně pod mrakem. Jabka byla nahnilá, snědeno s nechutí. Pak spánek. Lidí obvyklé množství.
Spánek: vydatný
Radosti: rozbrečena malá holka, když jsem na opakované prosby nevylezl. Potěšen.
Stolice: - (odloženo na zítřek)
Zvláštní: Čištění klece-v levém rohu nedůsledné. Počet šťouchnutí smetákem 2x. Bolestivé.
11. listopadu 2004
Není mi dobře. V noci vypadly 4 ostny. Obava z nemoci. Jídlo netknuto. Obava z otravy. Ošetřovatel nenávistně sledován z boudy, otočen zády. Ostnů si nevšiml, nebo dělal, že nevšiml. Jsem zanedbáván.
Spánek: mělký, nezdravý
Radosti: -
Stolice: malá, u boudy
Zvláštní: obavy ze smrti
12. listopadu 2004
Je mi mizerně. Zdraví podlomeno. V noci několikrát ošklivě probuzen. Drásající úvahy o uplynulém životě. Probírána otázka potomstva. Vzhledem k absenci druhého pohlaví odloženo. Zvýšená teplota. Tep zrychlený. Nepříjemné bušení ve spáncích.
Krize středního věku.
Spánek: téměř žádný, papouši budili
Radosti: zadupání na výletníky (škola?) někteří vylekaní
Stolice: -
Zvláštní: začíná víkend
13. listopadu 2004
Nesnáším víkendy. Příliš mnoho lidí. Jednou vylezení z boudy, zadupání, natřásání. Přitom ztraceny 2 ostny (později sebrány ošetřovatelem). Hozeno nakousnuté jablko a kedlubna. Ponížení. Zbytek dne v boudě. Kedlubna šťavnatá. Úvahy mírně pochmurné. Škoda, že kedlubny nebyly dvě. Nepředali se, syčáci.
Spánek: malé zdřímnutí, sen o vlkovi
Radosti: kedlubna (viz výše)
Stolice: řádná, levý roh
Zvláštní: Zoo už moc netáhne, všichni chodí raději do hospody.
z deníku dikobraza srstnatonosého (Hystrix indica)