Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sefor you II.
11. 12. 2004
19
1
8552
Autor
sk8ergirl
odešla jsem vysypat popelník
tys mi zatím
zmizel v gauči
nechal zmuchlané polštáře
a bezruké doteky
vzpomeň si, cos říkal
na odchodu
...za rok si povíme svý
1 názor
dismorphia
26. 12. 2004
:o))...eště je jedno, ale to je blbůstkoidní...a jestli ještě nějaký budou nevím, nezávisí to jenom na mně... :-)
dismorphia
26. 12. 2004dismorphia
26. 12. 2004
nech si vravia vsetci, co chcu, je to celkom fajn...keby si chcela pisat tazku poeziu, tak to asi nezaradis do miniaturiek...takze odo mna tip;o)
pozorovatel
13. 12. 2004pozorovatel
13. 12. 2004
nebyl bych až tak drsnej jako Petr_Pan... nicméně chtělo by to ještě hodit do soustruhu a trošku opracovat...
když je to tak srozumitelně napsaný .-))) mám smazat tu kritiku ***! .-))) já to umím
Pišta_Hufnágl
11. 12. 2004
Pišta: Byl jsem zde, Fantomas...jasný :o)
chroust: No jo, mám doma zákeřný věci...učej se ode mě :o)
+ díky všem
Augustin_Šípek
11. 12. 2004
Miniaturka, hříčka - těžko k tomu něco víc - je to jako u Katriinky nebo dadika - ale - od těch se mi to většinou líbí ..
Něco víc:
odešla jsem vysypat popelník
- pro mě nepěknej obraz ..
tys mi zatím
- náznak toho, že bude věnovaná ( příliš píšeš pro kohosi v druhé osobě a úvod je bez věnování - což je hloupé, jak mi vytkla Růženka )
zmizel v gauči
- snad jediný na tom, co se dá pochválit
nechal zmuchlané polštáře
- proč slovo nechal ? Štve mě to slovo - zmuchlaný polštáře jsou moc příjemnej obraz. Když už to "nechal" musíš mít, pak bych ho doporučoval přiřadit k veršíku předcházejícímu
a bezruké doteky
- ech - můžu říct, co si myslím? Tohle je trapný
vzpomeň si, cos říkal
na odchodu
...za rok si povíme svý
- závěr se mi nelíbí vůbec - je osobní a já jako nicnetušící čtenář z toho nic nemám ..
Stačí Ti to tak? :-)
stačí :o))...a je to pro mě mnohem lepší, než slovo "nezaujala", které je jen maskující...
mám k tomu jen dvě výtky
- já bych do prologu stejně napsala jen "věnováno", což podle mě už obstará název....
- to bych měla napsat "nechal v gauči zmuchlané polštáře"?...to "nechal zmuchlané polštáře" je tam schválně...je to jediný, co zůstane a co je hmatatelný...
a jakási nevýtka - s bezrukými dotyky souhlasím, jenže mi to nešlo zformulovat jináč...
jo plus ještě...už když sem to psala, bylo mi jasný, že vysypaný popelník, pokud to teda budeš číst, se ti nebude líbit :-))
for you II. mi nic neříká stejně tak, jako nic ( + neboj - název jsem četl .. :-)) Pokud bys tam napsala jen to, zůstává všechno k tomu tak, jak jsem napsal ..
- zmizel v gauči
nechal zmuchlané polštáře
a bezruké doteky
zmizel v gauči - - -
zmuchlané polštáře &
bezruké doteky
takže takhle + teď mluv ;-))
- pokud to nešlo zformulovat jinak a tak jak to bylo to bylo blbý, proč ses na ten obrat jednoduše nevykašlala? Víš - mi přijde, že to píšeš tak, že máš pár nápadů a pak je musíš za každou cenu do něčeho nacpat a .. Výsledek je takovej, jakej je ( aspoň pro mě - pořád připomínám ) ..
( jsem rád, že jseš ráda )
mluvím...
"zmizel v gauči - - -
zmuchlané polštáře &
bezruké doteky"
- tohle nemám ráda - &
- a pomlčky taky ne...pokud bych za pomlčky dosadila "nechal", musela bych použít spojku "a", která je hrozně monotonní...kdybych ji nepoužila, došla bych k heslům...
- a nejni to nápad, ale fakt :o))
Nic proti, ale - co se zvukový stránky týče, tak s nechal i nez to zní stejně, heslovitost - ach - ano - ale - tu už tady máš, takže myslím, že by to nebyl krok špatným směrem .. Pokud se nelíbí & - to je o vkusu - hafo moc lidem se to nelíbí, mě jo ( občas ) .. :-)
1+2+2+2+1 - takhle působí tenhle textík - což mi jako heslovitost přijde a to nechal na tom nic nezmění ( jen tak pro jasnější orientaci se v tom, co jsem měl na mysli )
Nicollette
11. 12. 2004
víš Péťo, já myslím, že mi se nikdy stoprocentně neshodneme na tom, co se komu líbí :o)
Nicollette: kuju .-)