Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřání jedné malé holčičky
07. 01. 2005
21
1
9323
Autor
klipeto
Dlouho jsem si nestříhal vlasy a neholil vousy.
Proto už mi pár lidí řeklo, že vypadám jako Ježíš.
Ale já jsem přece špinavej blonďák s modrejma očima.
Ježíš byl přece Žid.
Té holčičce, kterou jsem potkal v metru na Štědrej den, to asi zřejmě taky bylo jedno.
Zatahala mne za rukáv u bundy a řekla mi, že by chtěla k vánocům nového tatínka.
Nevěděl jsem, co jí na to říct, a pak vystoupila asi na Andělu.
Večer našla svého tatínka opilého pod stromečkem a od té doby nevěří na Ježíška.
Proto už mi pár lidí řeklo, že vypadám jako Ježíš.
Ale já jsem přece špinavej blonďák s modrejma očima.
Ježíš byl přece Žid.
Té holčičce, kterou jsem potkal v metru na Štědrej den, to asi zřejmě taky bylo jedno.
Zatahala mne za rukáv u bundy a řekla mi, že by chtěla k vánocům nového tatínka.
Nevěděl jsem, co jí na to říct, a pak vystoupila asi na Andělu.
Večer našla svého tatínka opilého pod stromečkem a od té doby nevěří na Ježíška.
1 názor
souvislost mezi oběma strofami je dost slabá
vlastně je to jen konstatování
to si dej pozor, až tu holčičku potkáš znovu, to pak přestaneš psát o andělovi ;)
je krutá, to za prvé
za druhé... je to opravdu dobrý, jednoduchý, jasný, skvěle vyjádřený... :))
Druhej odstavec snad, ale jinak mně to nijak moc nenadchlo...
Ikdyž v tom cítím něco, co se mi zamlouvá, celkovej dojem je takovej rozpačitej, zmatenej....:)
zajímavé, jak se někomu líbí ten první, někomu ten druhý odstavec, někomu celé a někomu nic.
děkuji všem za návštěvu a hodnocění či názor.
Nikdy jsem pravé poezii nerozuměl,
protože jsem nechápal,
jak se to všechno škatulkuje.
Teď už vím,
že škatulky jsou takový zlý strašidýlka,
co strašej ty,
co tomu rozuměj.
jasně, ale poezii jsi dobře definoval už ve svém citátu, alespoň pro tento paralelní vesmír
Je to vážně moc hezké..a smutné...a něco, na co jsem už zapomněla, mi to oživilo...Tip!
*t ... porád srandičky, srandičky a pak z tebe vypadne tohle - to není říkanka - protestuji proti matoucímu zařazení v klubu
můžeš s tím nesouhlasit. můžeš proti tomu protestovat, ale to je tak všechno, co s tím můžeš dělat ;-)
si trochu zaslovíčkařim...
Klub se nejmenuje prokleté říkanky.
Je to v klubu prokletí říkankáři, protože jsme prokletí říkankáři.
Klub sdružuje naši tvorbu, ať je jakákoliv.
Venku běhá babička v růžové bunďe.
;-)
:-) proklatě ... máš pravdu ... jste sdužením lidí, nikoliv děl, sorry vole
kouzelná_květinka
07. 01. 2005
nj, další z cyklu, metrem na Anděl, asi to pak hodím do sbírky ;)
čekal jsem, že se toho Anděla zase chytne někdo... tím to nechci nějak znevažovat.
díky ;-)
jej, to je mile. pekne napsane. neobsahuje zbytecne reci o nicem. a ma to i napad. jo. ***
kouzelná_květinka
07. 01. 2005
Kytí: To víš ... Klipeto vypadá jako Ježíšek, tak se nediv že potkává samé andílky :-))))
kouzelná_květinka
07. 01. 2005kouzelná_květinka
07. 01. 2005kouzelná_květinka
07. 01. 2005kouzelná_květinka
07. 01. 2005Augustin_Šípek
07. 01. 2005
Jasně, je to varování. Holčička si stěžovala na tatínka, i když byl hodný (jak to malé děti dělávají), tak jí ježíšek potrestal a nadělil jí opilého tatínka, aby si vážila toho co má. Tip za poučení a za Anděla.
"Dlouho jsem si nestříhal vlasy a neholil vousy.
Proto už mi pár lidí řeklo, že vypadám jako Ježíš." - líbí
"Ale já jsem přece špinavej blonďák s modrejma očima.
Ježíš byl přece Žid." - forma nelíbí, myšlenka jo. Je tam 2x "přece".
no, mně by stačilo to zakončit tím zataháním za rukáv.
konec mě tak nevzal jako ostatní
Grip:
vím přece, že tam je 2x přece.
to tam je přece záměrně ;-)
díky za názor
:(
Je to smutný. Nedávno jsem pomáhala ségře se slohovkou do školy a psaly jsme taky o tom, že někdo přestane věřit na Ježíška...jen tomu někomu umře babička
t