nemůžu jinak než do oblíbených, aby mi nic nového neuteklo. skvěle *tip
tiež mám niekedy také nálady...
nie je to zlé, ale niečo mi tam chýba...
loannes:zaver ani pointu to nikdy nema, proste se najednou zaseknes a zda se ti,ze ses z jiny planety, vsichni ti prijdou odporny.tak jen koukas a vznasis se na vlnach jakesi znechucene apatie.. a pointa nikde, proste kdyz je konec, seberes se,des domu a priste prijdes zas..
Empty, no co dodat, je to pravda..budem chlastat spolu v tmavy mistnosti se zvednutyma zidlema..
tohle uz sem cetla... hm.. prima se vratit v podstate k sobe samy
hhhm... vzdycky kdyz takhle nekde sedim - mam vycitky... Pripadam si strasne slaba, opustena nebo stastna? ani nevim:(... Nemam rada takove situace - doufam ze nejsem skodoliba , ale me dusi se ulehcilo kdyz vim ze nejsem sama ... Nekdy si pripadam jako utečenec z pakarny...tip
Tak jsem myslel, ze jsem sam, kdo tyhle stavy proziva a ono je to problem sirsi skupiny lidi. mno... rekl bych, dobre napsano a strucne vyjadreno.
To není ostatní! úsměv
Obsah mi je blízký a to vždy; tu svou melancholii pořád krmím, aby mě poté sežrala ...
Akorát forma, neříkám, že je špatná - jen, mohla by být lepší. Tož tak.
Myslela jsem jen tu formu. Ale zas ho tak pročtenýho nemám, abych to mohla tvrdit stoprocentně.. Nemělo to vyznít nijak podezřívavě, jsou to TVOJE pocity, tak proč ne? ;)
já ho mívám taky... nechci se prostě bavit... a všichni mě štvou... jako by se chtěli bavit naschvál...
nechci jít domu a spát...
nechci nic...
chci, aby sis mě jenom všímal...
a měl mě rád :o)
jo tip
alex: Souhlasím!
Solitar: Jo, nebudu se vymlouvat, je to tak .-)
a neni jedno do jaké kategorie to zařadit, hlavně že je to na světě
tak to vypadá že ten pocit máme všichni
Že by Bukowsky zapracoval? Moc mi ho to připomíná
Bez řádkování by to působilo dost neuměle. Je to prakticky úplně stejně poskládaná báseň, jako všechny moje předchozí, jenom vložená do jiné kategorie.Nic víc, nic míň...
Už jsem Ti za to jednou TIP posílal, protože se mi to líbilo. A líbí se mi top zasejc i s odstupem.
jo, az moc dobre znam.. az moc dobre. chapu a libi. *
ty hele, ale viš, že to mam stejně? :))) asi chodíš do špatné společnosti ..:-) znam *
výpověď....t
mám dojem že si ji pamatuju....:)
Nicol: To se mi stává v jakékoliv společnosti :-( Hlavně když se rozpiju...
vidiš, já ani nemusim pít... a ono to možná bude tim.... ne, no co naděláš, jsou halt existence, který se distancují aniž by chtěli...
...asi to nie je poezia...paci sa mi to...
mně se tenhle typ poezie líbí... taky takhle občas píšu
tenhle pocit taky občas mám t*
No, mám dojem, že jsem to četla a bylo to napsáno souvisle, pokud mě paměť neklame??
pohled za zrcadlem....
t
Pěkně napsané i vyjádřené pocity... TIP
Cože to je? Prostě zpověď, kdybys to nenasekal, nebylo by to ani nijak zvlášť zajímavé, tenhle pocit má občas skoro každý, má to jistě hlubší kořeny, o kterých by stálo za to psát... No, ale tohle, ani to nasekání tomu nedodá nic extra...
Jo. Chápu. Taky se mi to stává a ani nemusím chodit do společnosti a pít...
Jen to řádkování mi k tomu nepřijde dobrý...