Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa křídlech Anděla
Výběr: Print, vesuvanka
16. 01. 2005
9
0
7238
Autor
Vesly
Pane prosím tě o radost!
Ticho pěnou podložit
a čekat až ztratím libozvuk
svých sobeckých proseb...
Jen nevidomost tmy sluncem
a objetí nekonečnost,
v to doufat smí i mí démoni!
Tady: Ty jsi to tak hezky poeticky uvedl -- svůj pohled -- a náhodou mě zaujal, avšak jsi asi nepochopil....o)
Nicméně jsem fascinován tvým úhlem pohledu...
Díky zaň :)
zdá se mi, že ta modlitba se vzpíná, aniž by si těch démonů byla příliš vědoma... že příliš uniká.
Jasně...už vím co mi nesedí...je to všechno moc jakoby vznešené...já mám radši prostější jednoduchost...tak se nezlob :o))
Tahle moc ne.
Mno nedá se nic dělat nějak se s tím srovnám...o)
P.s.- Ale dík za upřímnost a tvůj názor vezmu si ho k srdci...:)
Vevet: Díky za milou návštěvu! :)
Lotoska: Díky :)
Ty nemáš své démony? Přemýšlej o tom...
A ta naděje a milosrdenství je v polsledním veřši...
...jéje a kolik, ale bylo to napsaný tak nějak ...prostě ladilo a ty démoni tam byli pro mě jako moc velký vpád ....ale to je jen jeden nevýrazný názor, ne? :-) samo piš dál dle svého ... já vidím jinak:-)
Né, to ne Lotosko!!! Já jsem nesmírně vděčný za tvůj názor a respektujiho :)
Promiň jestli ta předcházející kritika vyzněla nějak útočně nebo absolutisticky...tak to nebylo myšleno...Já jen jsem moc zvědavý a pořád se prám Proč? ... o)
Hezký den! :)
já to brala v poho, vážně:-) já napsala svoje a ty taky... je fajn, že jsi zvědavý a pořád se ptáš, aspoň víš, co a kdo je okolo.
taky bájo den a zase u nějakýho názoru:-)
..tak tuhle modlitbu taky můžu..malovat radost..Tobě se to daří.. ;o)
cink*
Slůůůníčko
16. 01. 2005
Pane prosím tě o radost!
Ticho pěnou podložit
a čekat až ztratím libozvuk
svých sobeckých proseb...
Moc krásná.... TIP
Katalyzátor_Chaosu
16. 01. 2005
vesly: není vůbec zač...mimochodem - stánky od pana Šiguta (?) jsou moc hezké :-))