Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZimní
Výběr: vesuvanka, Print, dream
24. 01. 2005
17
0
6418
Autor
Zbora
Ostatně slámoví
nezůstává bez rozpaků
když srpnovým nárokem
rozplyne se požehnání
Zem záhy účes vyzdobí
pak sněhy klesnou do okapů
a pod bílým závojem
život tepe bez roztání
a pod bílým závojem
život tepe bez roztání
- mám ráda závoje*))
i závěje
Slůůůníčko
24. 01. 2005Augustin_Šípek
24. 01. 2005
Ninive: dík
Slůůůníčko: tak v něm jsem ještě nic neměl :o))
Augustin :o))
Jarměj: další chytrák...
Twiggy...tady dosněžilo před chvílí, ale vypadá to, že brzo zase bude. Celá Praha je pod sněhem :o)))
Noe1: jsem rád, že se líbí, a děkuju za upozornění...bylo celkem na místě :o)))))
Já se o víkendu mrk` na zasněženou vysočinu a zas před zimou prchl do Brna. Léto - to je moje.Básnička pěkná, možná kdyby ještě trochu líp vyzněly ty rýmy. Ale za TIP to je.
malinka_hvezdinka
24. 01. 2005
Kritička, Jarměj: Obvyklej scénář: Kritička útočí, Jarměj podporuje. Když už nepublikujete (nebo alespoň ne pod těmito niky) a soustředíte se na kritiku, tak bych očekával nějakou opravdovou kritiku s věcným rozborem kladů, chyb a podobně - aspoň u některejch děl. Zatím jsem však viděl jen "kritiky" stylu: "nelíbí / todle ne / vulgární / ubohé / laciné" apod.
Proto se nutně sama podbízí otázka, zda chcete skutečně věcně kritizovat nebo jen štvát a rejpat.
Omlouvám se za nevyžádaná avíza, ale taky jste si možná všimli těchto dvou nicků (Kritička, Jarměj).
Souhlasím s Avenariusem !!! A přidávám hypotézu: jedná se o jednoho a téhož člověka osudově rozpolceného vedví.
Dodávám, že se mi podařilo Kritiččinu kritiku smazat. Emnice má nevyspytatelné vlastnosti :o)
Její příspěvek byl: todle ne!
Evička + malinká hvězdička - díky potěšilo.
Avenarius: rýmy by určitě mohly vyznít lépe...je to jen taková rychlá pocitovka...určitě ne dokonalá. Díky za názor i dobrý postřeh ohledně Kritičky a Jarměje.
Embriem: Taky díky :o)
Sn_vojáček
24. 01. 2005Nicollette
24. 01. 2005
Sn_vojáček: díky, s těmi rýmy souhlasím :o)
vesuvanka: děkuji za zastavení.
Nicoll: to mě těší, dík.