Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDalśí meta
14. 11. 2000
7
0
8554
Autor
Olda
V dnech současných bychom mohli oslavit dvouleté výročí existence Písmáka v aktuální podobě na doméně pismak.cz.
Kouzelně a pro mne téměř neuvěřitelně se právě předevčírem na Písmákovi objevilo desetitisícé dílko a současně padla hranice sto tisíc kritik.
Andrej Vojtěch
21. 11. 2000zkumavinka
20. 11. 2000
To abych koupil šampáňo! ;-)))
BTW Oldo, přijedeš do Ovy??? Měl bys ;-)))
Prima příležitost na malou oslavičku.
Já slavím taky, ale poněkud víc, než 2 roky ;-)))
Jim_Page_LZ
15. 11. 2000
nalejte servrovi do harddisku taky trochu šampusu a do disketovky nacpěte chlebíček, ať z toho taky něco má :-)
Oldo, to je hlavně Tvoje zásluha. A samozřejmě těch cirka 1700 autorů. Skol!
žůžo :-))) a jedééééééém.... Vivat Písmák.... Vivat Oldááá!!!
papouch :-)))))))) ook, du na to...
Potichu připíjím hrnkem studeného mléka... a čemu? Vám všem, blízcí. Že tu jste, že dáváte, že potřebujete, že žijete... že jste našli a hledáte dál...
Děkuju vám.
Ten výběr mi radši neopravuj, obávám se, že to už bys měl svatozář...:))))))
deset tisíc - hádám že nesmazaných? zatrr to nestíham přečíst ani kdybych se !!! :-)))))
není špatný nápad s tím něco udělat - co třeba výroční autorské čtení?