Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNechci se narodit o půlnoci
23. 02. 2005
16
0
4967
Autor
Pacer
Nechci se narodit o půlnoci
všichni jsou nevyspalí
a telefon
leckoho vyděsí
O půlnoci špatně se jásá
i když
narodit se je přeci krása
..no a ty účesy
Lepší je narodit se po obědě
kdy všichni vsedě
s plným bříškem
a mne ke kávě dodají
Pak kolikrát
i tři králové přijdou
a něco
malého přidají
SUPERR!!!!! Ale lidem tady se líbí jiný věci. a to mě štve. tohle je prostě skvělé dílko, ale oni chcou nějaký složitý věci...achjo. presne ty, ktere mas ve vyberu...
*****TIP
Row:)) to se to mluví živoucím bustám tohoto serveru:)))))
Květe lotosu díky:))
Printy..to bych si netroufnul..já jsem plachej:)) Ale on to za mne někdo udělal..a LYryk se přiznal..za což dík:))
hami ňami a hurá :)) konečně něco co neznám :-*** a ta poslední v bl. je taky moc hezká :)
Augustin_Šípek
23. 02. 2005
Ale zase kdo by se mohl pochlubit narozením na rozhraní dvou dnů s tak přesným načasovaním, ža nejde ani přesně určit, kterého dne (vlastně noci) opravdu přišel?
je to hezký..osobně bych tam ten konec ani nemusela mít ale jinak jo,líbí
(já sem vynořená po obědě :)
*tYp*
WA
:))) milí zlatí, nejedná se o človíčky, ale o básničky :))) Ale reakce moc pěkné, děkuji:))
šak já to pochopil, že se jedná o báfňjě, pochopil, že Ti jde o čtenost ;-))
Papí baže, sériově vyrábím básně, a né pouliční lampy:)) Básně se čtou lampama se svítí, to ví každej:))