Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodpísmenková I.
24. 02. 2005
14
0
6211
Autor
Eilil
Zrno ráno
v Brně
brně lo
grrrrrr
v logr
Anatol_Irhem
22. 01. 2006stewewonder
27. 02. 2005
lokálPatriotický tip :-)))
(a hlavně je to krátké, výstižné sdělení :-D )
Montrealer
25. 02. 2005
A jakoupak? Mimochodem já se totiž ve skutečnosti jmenuju Kim, takže to ani není tak přezdívka jako zdrobnělinka 8-)
pozorovatel
24. 02. 2005pozorovatel
24. 02. 2005
:-)))))))
jsem si vzpomněl -.- to tudle v osumdesátýmdevátým, když se to tu mlelo, tak byly taky různý hesla a jedno z nich bylo "Oddělme zrno od plev" a já to přepisoval na "Oddělme Brno od plev" :-)
:>
Slůůůníčko
24. 02. 2005
Augustýnku.. :o) děkuji za návštěvu.. tipek.. a smajlíka.. :o)
Hojk Pozorvateli.. :o) nemračit se :o) nebubáčit.. :o) díky za návštěvu.. :o)
Kimísku.. :o) už jsem Ti řekla, že máš báječnou přezdívku.. :o)
Guy.. vždy příjemný Guy.. :o) děkuy... :o))) moooc.. :o)
Dadiku.. :o)))) anoanoano.. :o) přímo v Brně.. :o) kujuuuu :o)
Papoušku.. :o) jůůůů... chichi.. hihihi :o) jej tak to musela být plenice.. :o) Jasne.. Brrrnooo je nejlepšíííí.. cože???? Brnoooo je nelepší!!!!! --- Coooooooo???? ...nejsem Brněnská!! :o)
Noe.. :o) moc děkuji.. děkuji děkuji děkuji.. :o))) za klubíky.. a za tipek.. a za pozornost.. :o)
Slůůůůůůnivé... děkuji za úsměv.. mlask! :o)
StvN.... no já nevím.. možná.. :o) ale blbůstka je to taky.. každopádně.. :o) kuji za návštěvuůůů :o)
Jasne.. Brrrnooo je nejlepšíííí - Vše co za něco v Čechách stojí pochází z Brna :-))))
ale jo.. :o) chytrá lilie by měla nechat všechny námořníky.. aby si o Brněnskejch mysleli jen to nejlepší... :o)))))) ;o)
jo, vážně!
Dopravní podnik města Brna má:
tramvaje
trolejbusy
autobusy
lodě
a jsou to unikátní lodi, páč jsou na baterky :-) fakt
A taky máme jednu parní tramvaj :-)
hej.. parní tramvaj...??? skutečně.. auuuuch.. já chci taky parní tramvaj....
:o)
lodičky na baterky.. no to je paráda.. :o) ¨tužkové.. placaté.. buřtové.. :o)
:o) Brno je samozřejmě nejlepší..
já chci taky flotilu pod oknem.. škyt.. :o)))