Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČtenářka pohádek
25. 03. 2005
19
1
7650
Autor
Pacer
Těšíš se jako malá
z pohádek
dosud nenapsaných
Těšíš se z pohádek
kterými
děti neuspíš
Říkáš
si je před spaním
a čteš si mezi řádky
v dětské víře na pohádky
že se třebas
jednou
vyplní
1 názor
Marcela.K.
23. 02. 2010
Děkuju všem za hezká slovíčka:))
A nemít Chrousta rád, tak řeknu že je vůl:))
Slůůůníčko
27. 03. 2005
zaujme avšak, jakoby tam něco chybělo, cítím pěknou a zajímavou myšlenku (ač sem do pohádek nikdy moc nedělal) ovšem je to dost suché a nemastné...
Některý pohádky snad radši ani nee.. třeba grimmoffky, ty jsou HOROROOOZNIIIII....(kulioko vystrašenej smajl)
Moc děkuju za návštěvy a tipy..dneska nejsem moc kondiční na odpovědi.
Hezké svátky všem!
Pěkně naivní, ale strašně polopatistické, do mrtě vyřčené - chtěl si to pohrát s naápadem a zpracovat ho trošilinku tajemněji, umněji...
asi budu za blba, ale nevim, jaK SE Může, sorry, těšit z nenapsaných pohádek (ještě)...jasnovidka...? nebo jemné básnické střívko....?
to je jedna z básniček, kterou kdyby napsala žena, tak se mi nelíbí, ale od muže moc :)
Jarmilo, dík, potěšila jsi mne komentářem:) Dneska dostávám kládu za přeněžnělost:))
:)) asi je fakt pro ženskou duši
ale jsem stejně rád, když se stavíš a řekneš, co si myslíš, starý alternátore :))