Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesmrt (v přímém přenosu)
02. 04. 2005
8
0
3132
Autor
(závorka)
-
smrt v přímém přenosu
a přímo z Vatikánu
dav čekající na náměstí
(já ne, já vstanu)
mám o těchto chvílích jinou vizi
vstanu a jdu
vypnout televizi
-
prosím napsal; ten (závorka) napsal;
nicméně (asi na oplátku) zase já rozumím Tvé replice; a beru ji; a ano, bylo to ne k osobě, ale k zmedializované situaci....
.. a díky
rozumím tomu, co jsi napsala. Můj názor je trochu jiný. Měl jsem tu čest se s papežem, ještě jako s krakovským kardinálem setkat a asi 5 minut hovořit, stejně tak s kardinálem Tomáškem. Vážím si jejich kultivovaného, evolučního úsilí o změny, třebaže některé jejich postoje vnímám jako diskutabilní a není samo sebou, jestliže Jan Pavel II si získal respekt nejen katolíků, viz. jeho ekunemické snahy. Vím, že pohled vás všech zde spíše míří na teatrální mediální stránku věci, ale měl jsem potřebu říci i to druhé, už z jakéhosi osobního přesvědčení.
Tohle se sem asi nehodí, ale myslím si, že s překotným vývojem medicíny začíná být otázka etiky, v mnoha ohledech, velmi ožehavá. Kdy ještě zachraňovat a kdy už nechat v klidu odejít?
Jinak: básnička vzhledem k reakci na aktuální událost, zřejmě moc dlouho nepřežije, je to jako s novinami, zítra jsou už staré. To však nic nemění na tom, žet tvůj názor na věc se mi LÍBÍ.
dítě_na_skleníku
03. 04. 2005
che
jeden chlápek v L.A. umřel v metru, myslíš, že si toho někdo všimne?
{collateral}
..stejnej pocit.....mě to až znechutilo..a ten Vlk, to jeho žvatly žvatly....ano!
Aktuální, akorát....t.....