Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV noci středu abecedy
Výběr: Jinovata, Fouckault, Print
19. 04. 2005
16
1
5507
Autor
drfaust
V noci středu abecedy
Učíš své oči vidět
v nocích, jsi pijákem inkoustu.
…vypisují z nich slova,
která na okraj nemocná,
nepárová
tak slabě se drží papíru.
Toto jsou hodiny ze tří písmen
a noc zde
je tvou bytovanou místností.
Učíš se otvírání oken
těch domů,
jež stojí
na
ne
moc
rušných
předměstích.
1 názor
Nějak nechápu ten název, buď mi tam chybí předložka, v noci VE středu abecedy nebo je to prostě divné
Don´t_worry
01. 05. 2005
Učíš se otvírání oken
těch domů,
jež stojí
na
ne
moc
rušných
předměstích.
znám****
kouzelná_květinka
20. 04. 2005
Každá tehlička na správnom mieste. Vytiahnuť jednu: všetky písmenká sa rozsypú po papieri...
Sila.
terezka_planetova
20. 04. 2005slonovina2
19. 04. 2005
Uprostřed je "mno" :o)) No ale to sem asi nepatří... Měl jsem od středu dolů problém, ale po úsilí jsem se vypořádal takto: Když bytuji uprostřed abecedy, vnímám písmeno pode mnou, a dvě písmena okolo... Tedy tři písmena. Mají-li být hodinami, znamenají asi minulost, přítomnost a budoucnost... s tím že budoucnost a minulost pokračují za mým obzorem i v dalších písmenech. Přítomnost se mi dává jako nejbližší písmeno, ve kterém bytuji... Přesto je ale stále řečí a tak se snažím z něj vystoupit na "na nemoc rušných" ne moc rušných místech z první strofy: tedy z mikroskopicky roztřepených okrajů právě perem (piják inkoustu...) napsaného písma. To je v první strofě napsáno nemocí... Za touto nemocí rušnou hranící (deformace jazyku, boj s jazykem při jeho pouštění...) je pravý okolní svět, je svět který není rušný, tedy svěwt bez rušení jazyka... Svět vztahů, svět lidských neverbálních hodnot a tužeb, které jsa uvězněn v jazyce hledáš? :o)
myslím, že grafika konce napovídá, že jde o L
ale tak jak jsi to rozklíčoval, se mi to taky líbí..
mám tu pár takových, které bych tam mohl poslat... akorát já je místo do křížovek poslal do Hosta :-))