Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA ty úžas v očích máš
20. 12. 2000
12
0
1545
Autor
Gonza
V ledové vodě bazénu děvče se koupe
nadaný hudebník strunou si zmrzačí prst
uprostřed náměstí na laně šašek se houpe
grizzllyymu na hrudi v zajetí odrůstá srst
A ty úžas v očích máš
Kadeřník nechal si natáčky dovézt až z Haagu
tenhle čaj o páté bohužel začal už v šest
vypravěč narychlo vyloží rodinnou ságu
lokaj mu rutinně zapálí doutník jak pěst
A ty úžas v očích máš
Děvče se utírá hudebník shání si fáče
uprostřed náměstí šaškovi ggrriizzllyy dal míč
v natáčkách kadeřník netančí do čaje pláče
bavič se opil tak lokaj ho odvádí pryč
A ty úžas v očích máš
trochuu dada, ne? a příjemná zmněna, po tech věcech tady...taky mě baví lítání.
Všem děkuji poctivě. Upřímně napsáno, tolik chvály jsem rozhodně nečekal. Díky, díky, díky.
Ježíš to je krásný! (Nekřičte a nebijte mě, ale mě to připomenulo jednu písničku od Daniela Landy!)
Bez puntíku neodejdu :) *
Nevím ani proč, ale líbí se mi to, asi je to jednoduše dobrý. Moc příjemná oddychovka, kterou přišla jak na zavolanou po čase hledání a otázek. Nemůžu udělat více, než dát Ti TIP a poděkovat za alespoň malé vytržení z řetězce vzpomínek. Asi Ti můj komentář nedává příliš smysl, ale zas tak moc Ti to určitě vadit nebude. Jen jsi mi prostě na tváři vykouzlil úsměv, věc kterou jsem tenhle večer už nečekal. Dík.
miluju tenhle postup :c) od příběhů k poezii...
"...v natáčkách kadeřník netančí do čaje pláče ..."
TIP jak noha !!!
asi vypadam jako vio:-))) miluju tenhle druh hrani si!
tipik te nemine a ze ja uz jsem par dni netipla!
Jej, to se mi VAZNE libi. Mozna proto, ze mam dneska takovou naladu....TIP :o))