Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePonocný
07. 06. 2005
15
1
5344
Autor
Zbora
Měsíček vydupal
na návsi cestu
Pajdavým krokem
jdou chalupy k lesu
Pod krovem ježek
zapomněl bodlinu
Za stínem kapličky
snad branku neminu
1 názor
jeden se po cestě
nad ránem potácí
při vstupu do dvora
branku hned pokácí
:-))
dýchla na mě spravna atmosfera chladneho zvuku
a to uz nemluvim o tom
kdyz mi mesic osvitil prdel
kdyz jsem se chtel ...
ale co to?
jezek
au
*
John_Ceder
08. 06. 2005John_Ceder
07. 06. 2005pozorovatel
07. 06. 2005
Johne Cedře,
ad1. snažím se být miloučkej.
ad2. hádej
ad3. trefa...protože ježek
ad4. k čemu? To ti řeknu úplně přesně, ale nevím, jestli budeš schopen pochopit (zatím se tak nestalo...a to jsi tu už dost dlouho) ...pro radost :o)
neoOpice: Kam? ...možná to bude působit hloupě, ale...kam chceš :o)
dadik, Sarrah, Snoopík, Zuzulinka: jestli potěšila, jsem rád...dík :o)
John_Ceder
07. 06. 2005
Johne, v poho, netvrdím, že musíš...každému přináší radost něco jiného...ale za to já nemůžu...díky za zastavení a vyjádření osobního pocitu :o)
Opičák :o))
John_Ceder
07. 06. 2005
Vyjádřit není...cpát je...(nenarážím)
Pokud bych celý den jezdil autem po centru, asi bych večer napsal něco trochu jiného :o)
Markéta: taky se dost často chovám jako malej...a musim říct, že je mi v tom hrozně fajn :o))
John_Ceder
07. 06. 2005
mám sposty říkaček pro děti, akorát je mi trapné to zde uveřejňovat :-)
John_Ceder: já se nepřu...třeba jednomu mému kamarádovi udělá radost, když dítě spadne na štěrkové cestě z kola (nenarážím)
Markéta: sem s nima...jestli budou mít jen trošku hlavu a patu, budu Ti je poctivě tipovat :o)
...jen mě to zabudnuté písmenko trošku rozhodilo a četl jsem sprostý...tak to by asi ne pro děti :o)
John_Ceder
07. 06. 2005
J_C...a E. From zase říkal, že lidé kterým se automaticky nelíbí nic, co nepochází od nich samých...no necháme to... :o))
John_Ceder
07. 06. 2005John_Ceder
07. 06. 2005Augustin_Šípek
07. 06. 2005Čokoládová
07. 06. 2005
ano, pro radost! poesie k něčemu je k ničemu!
opilec, který ti vypil pivo, by měl radost :-)